Norton Ghost 14 - Software installeren / image maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

VANSANDVOORD

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2005
Beste Helpmij(ers),

Na het opnieuw installeren van Windows XP Pro (sp3) verdeelt in 3 partities, C:,D: en E:,
zijn mijn volgende vragen:

- Welke partitie is het beste om Norton Ghost 14 te installeren? (dit in verband met het terugplaatsen van een gemaakte image/backup op de C:)

- De aangemaakte image/backup plaats ik uiteraard niet op de C: waar Windows XP opstaat, maar plaats het op de E:, is het beter om hier een FAT32 partitie van te maken in plaats van NTFS?

Hoop op een reactie. Bij voorbaat dank.

Groet J.

Beste Helpmij(ers),

Na het opnieuw installeren van Windows XP Pro (sp3) verdeelt in 3 partities, C:,D: en E:,
zijn mijn volgende vragen:

- Welke partitie is het beste om Norton Ghost 14 te installeren? (dit in verband met het terugplaatsen van een gemaakte image/backup op de C:)

- De aangemaakte image/backup plaats ik uiteraard niet op de C: waar Windows XP opstaat, maar plaats het op de E:, is het beter om hier een FAT32 partitie van te maken in plaats van NTFS?

Hoop op een reactie. Bij voorbaat dank.

Groet J.

Gebruik Hirens Bootcd om mee op te starten en kies daar voor norton ghost en maak een iamge van je partitie en zet die op elke partitie die maar wilt, je kunt ook kiezen voor branden op dvd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan