Norton Ghost 2003 harddiskbackup werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

spacemaster

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2002
Berichten
198
Hoi allemaal,

Ik werk nog altijd met het vertrouwde Norton Ghost 2003 die me altijd goeie diensten geleverd heeft omtrent het herstellen van windows middels backup.
Sinds geruime tijd heb ik problemen met het terugzetten van mijn windows-backup die ik op een aparte partitie op mijn harddisk heb staan.
Als ik de backup installeer is er niks aan de hand, zonder foutmeldingen wordt ie kompleet geinstalleerd. Echter als ik de computer herstart, krijg ik tijdens het opstarten de melding dat het bestand hal.dll in de map system32 ontbreekt. Hij kan dan ook niet verder opstarten wegens deze ontbrekende file.
Nu had ik ook nog een windows-backup op DVD staan die ik vervolgens probleemloos geinstalleerd heb en die ook vlekkeloos werkt.
Naderhand heb ik gekeken of dit bestand hal.dll daadwerkelijk ontbreekt op die partitie-backup van windows. Deze staat er gewoon op, en ook is het bestand qua grootte exact hetzelfde als in een werkende windowsversie.
Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn??

Mvg Michel
 
Hier staat iets over een mogelijke oorzaak.

"Dit probleem kan optreden als het bestand Boot.ini ontbreekt, beschadigd is of onjuiste vermeldingen bevat."
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan