Norton ghost 9,0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tiemen

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2003
Hoi ,
nou ik heb de zoek funktie al gebruikt maar niet gevonden wat ik nodig hebt.

Kan je van Norton ghost 9.0 ook een boot CD maken zoals de 2003 versie deed.
Ik wil eigenlijk een boot cd maken waar Ghost ( 9.0 ) al bij staat en dat je van dat cdtje kan opstarten.

Het probleem is dat de 2003 niet met de SATA schijven werkt.

vinden jullie niet dat norton ghost 9.0 versie traag is op SATA schijven of doe ik iets fout :(
1 uur voor een image terug te zetten van 2 cdtjes goed met het opstarten van ghost er bij +/- 10 min voor de boot cd van norton ghost 9.0 door te starten :( :evil: dat je zover bent voor het image eigenlijk eens terug te zetten.

Wie weet een oplossing de site van Symantec geeft niet echt een oplossing.

alvast bedankt,

Tiemen

De cd-rom van Norton Ghost 9.0 is al bootable en dus de Recover cd-rom.
Je kunt daarmee de pc opstarten, op F6 drukken voor de SATA driver, om de image terug te zetten.

Hier doet Norton ghost 9.0 er iets van 6 minuten over om een image van ±2,5GB terug te zetten.
Dit is alleen m'n C-partitie.
Als ik 3 partities laat terug zetten(C, D, E), doet ie er ongeveer 30 minuten over.(15GB totaal)
Dit allemaal op een SATA schijf.

Ra , bij mij doet hij er alleen al 10 min over voor de boot cd van Ghost 9.0 op te starten.

dus boot van het cdtje van ghost 9.0 maar voor dat hij al bij het image is is er al 10 min om voor alle stappen te door lopen.
dan nog eens het image terug zetten eerst cd1 er in cd 2 , de ghost cd , en dan cd 1 weer en hij begint hem terug te zetten.

Ik zet de image te vanaf m'n server, dus hoef geen extra cd's in te laden.
Opstarten duurt iets korter dan Windows opstarten.

Ra >> ik moet diverse stappen doorlopen >> alleen voor dat het eerste scherm eens komt van de bootcd van Ghost duurt al 4 min. en dan nog van accept >> geavanceerde taken >> station herstellen enz. enz. voor dat hij eens de cdtjes pakt ben ik 10 min verder.

:( :( :( :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan