norton ghost is niet verwijderd, systemworks wel

Status
Niet open voor verdere reacties.

donjasnl

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2002
Zucht...
Ik heb een virus gehad en die had schade toegebracht aan mijn norton. Ik had de firewall en antivirus (met enige moeite) opnieuw geinstaleerd, nu als laaste de systemworks verwijderd, maar nu ik deze opnieuw wil gaan instaleren, blijkt dat er nog ghost op staat, en die kan die niet verwijderen.
Ik kan m ook niet in software vinden, en op de symantec site zie ik wel een verwijdertool voor anti virus maar niet voor systemworks of liever nog de ghost.
Weet iemand hier iets van? kan je nog op een ander manier software verwijderen.
Ohja als ik op de ghosticoon in de systemtray klik, zegt tie dat hij failed to find instalationpath. dat zou dus betekenen dat tie er niet meer opstaat, maar ookniet geheel verwijderd is.
Nou ik hoop dat iemand dit ook al eens heeft meegemaakt! (voor mij dan) zodat die weet wat ik kan doen.
Groeten Donja

Ik denk dat hij wel verwijderd is, maar dat het icoon nog in de taakbalk staat.

Kijk bij start, uitvoeren. Type dan msconfig in en ga naar tabblad opstarten. Kijk of je daar iets van ghost herkent en haal het vinkje daar weg. Volgende keer met opstarten moet ghost uit de taakbalk verdwenen zijn.

Nee dat was het niet, volgens norton is tie nog steeds aanwezig op mijn computer. Ik had ook al geprobeerd om via ctr alt del ghost uit te schakelen zodat tie m misschien niet zou herkennen, maar dat lukt ook al niet.
Dus ik vrees dat tie er echt nog niet af is....
Groeten Donja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan