norton ghost

Status
Niet open voor verdere reacties.

sierras

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2001
hallo,
ik heb op vista versie 12 van norton ghost,maar elke keer met opstarten van de computer komt ghost tevoorschijn wat ik helemaal niet wil terwijl hij aut. live update blijft aanvinken om de laatste updates binnen te halen.
hij heeft voor mij al een backup gemaakt en heb te kennen gegeven dat ik dat maar 1 keer per jaar wil.
Wat moet ik wel /niet in/uit schakelen om hem niet op te laten starten?standaard!
wie kan mij een antwoord geven!
hij werkt ook geen bepaald schema af dat ie bv na 1week dan weer opnieuw moet zoeken etc
sierras

Laatst bewerkt:
hallo,
ik heb op vista versie 12 van norton ghost,maar elke keer met opstarten van de computer komt ghost tevoorschijn wat ik helemaal niet wil terwijl hij aut. live update blijft aanvinken om de laatste updates binnen te halen.
hij heeft voor mij al een backup gemaakt en heb te kennen gegeven dat ik dat maar 1 keer per jaar wil.
Wat moet ik wel /niet in/uit schakelen om hem niet op te laten starten?standaard!
wie kan mij een antwoord geven!
hij werkt ook geen bepaald schema af dat ie bv na 1week dan weer opnieuw moet zoeken etc
sierras
'
Kun je niet de opstart uitvinken? Ik heb nog weinig ervaring met Vista. In Xp kun je met Start/ MSCONFIG in de startup komen. Daar kun je dus het vinkje weghalen. Later kun je het altijd weer herstellen.

ik zal het eens proberen of het lukt,
bedankt zover,

gr sierras

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan