Norton intern security 2012 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Ik heb kennissen waarvan ik hun pc moet herinstalleren.
Ze heb gekochte norton internet security en de gegevens heb ik wel das het punt.
Ze hebben versie 2009.
Nu dacht ik van laat ik eens 2012 downloaden.
heb ik gedaan email ingevoerd en wachtwoord waren correct.
maar er staat nog steeds '' resterende dagen: 30 '' klopt niet!:shocked: want huhn huidige product dat nog geinstalleerd staat op hun laptop en staat uit.
daarop stond 220 dagen resterend.

Als ik op mijn norton account kijk staat lijst met abonnementen.
Norton internet security verval datum op 19 mrt 2013.
en er staat nog 1 boven met proefversie als vervaldatum, dus dat snap ik niet terwijl ik de juiste gegevens heb ingevoerd:shocked:
dan zou het product toch moet worden geactiveerd of is dat niet mogelijk met een proefversie?

bij de huidige 2e product dus staat een downloadlink zou ik als ik die installeer en activeer wél lukken omdat het het hebben gekocht?

Kan iemand mij het ff duidelijke willen leggen?:)

want bij de 2e nis (norton internet security) staat wél een download link.

ik zie ook bij die proefversie dat het 268 dagen geleden is dat die nog een update gehad heeft, kan zijn dat deze proefversie niet meer wordt ondersteund door norton door de grote achterstand van de programma en virusdefinitie ?
miscchien kan het zijn dat het in een paar dagen er anders uitziet op je account, ik weet het niet maar heb zo mijn vermoedens.....:shocked:

Tja als je kennissen 2009 hebben gekocht dan kun je niet zomaar even een proefversie 2012 installeren en verwachten dat deze dan werkt.
In plaats van te gaan zitten hobbyen zou ik netjes de 2009 versie installeren, zoals het hoort dus.
Daarna kun je dan eens kijken of je vanuit 2009 kunt upgraden en zo ja, welk prijskaartje daaraan hangt.

Tardis

PS zou prettig zijn als je voor de verandering eens een keer laat weten of geboden oplossingen je vraag beantwoorden....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan