Norton internet security 2003 NLD

Status
Niet open voor verdere reacties.

coparnhem

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2002
Sinds ik Norton Internet Security 2003 NLD (NIS) op meerdere computers heb geinstalleerd heb ik de volgende problemen:

- wanneer ik mij aanmeld (XP) dan duurt het c.a 10 minuten voordat ik een programma kan openen.

- Kan niks meer instellen in NIS bij alle accounts op admin na. (heb geen accounts aangemaakt in nis!!)

Bij de versie van 2002 had ik geen problemen. Deze heb ik ook eerst verwijderd en toen de 2003 versie geinstalleerd.

Deze computers draaien op Windows XP PRO NLD SP1 en Live update is ook uitgevoerd!

Dat NIS+NAV problemen qua snelheid op kan leveren is bekend, maar bij u is het wel uit de boze volgens mij..

coparnhem,

De reden dat je dit probleem hebt is omdat je ouderlijke toezicht (parental control) niet hebt geinstalleerd.

Zo los je jouw probleem op:
Deinstalleer NIS van configuratiescherm-software.
Installeer hem opnieuw, maar let op: tijdens de installetie zal er gevraagd worden of je ouderlijke toezicht (of parental control of productivity control) wilt installeren. Die moet je dus WEL installeren. Maar na het installeren hoef je ouderlijke toezicht niet te activeren en kun je hem dus gewoon uitgevinkt laten.

Dan is jouw probleem waarschijnlijk opgelost daarna.

Voorheen was de common client de boosdoener, maar sinds Symantec de nieuwe patch heeft van liveupdate zou dat niet meer moeten gebeuren. Zie hier:

http://service1.symantec.com/SUPPOR...d27b5a4e3c34928a88256ce20070e819?OpenDocument

Een andere oorzaak zou NIS kunnen zijn in combinatie met een bepaalde patch van Microsoft. Zie hier:

http://support.microsoft.com/?kbid=819634

Laatst bewerkt:
Mooi

Kijk dat zijn berichten waar ik wat aan heb!

ik ga het zsm uitzoeken! alvast Bedankt!

patrick

Wat zouden we zonder Saldos moeten he? :-)

Ik heb de NIS ook volledig geinstalleerd, dus antivirus, parental control .. maar de parental control staat bij mij niet aan maar wel geinstalleerd en doet het allemaal goed geen problemen mee

hey saldos ik heb een handboekkie van NIS .. lenen ?

als ik er dan nog niet uitkom bestook ik je wel met vragen hihi grapje :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan