Norton Internet Security 2003

• Onderwerp starter Onderwerp starter angga
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

angga

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2001
Hallo,

Er was ergens mis gegaan wardoor hij 't niet meer doet, maar deinstalleren en opnieuw installeren lukt niet :(
Elke keer als ik dit doe, geeft NIS een fout melding en vraagt of ik opnieuw wil deinstalleren + installeren..

Ideetjes?

grtn..

Maak gebruik van de special verwijder tool van Symantec, hier te downloaden.
Hier
Installeer hem daarna desgewenst opnieuw.

Geplaatst door Caspar107
Maak gebruik van de special verwijder tool van Symantec, hier te downloaden.
Hier
Installeer hem daarna desgewenst opnieuw.

Het is me gelukt om met die tool van Symantec; Norton Internet Security te deinstalleren maar Norton Antivirus wil maar niet weg gaan :(

Nog andere ideen? :)

Bedankt voor je reacties..Het is gelukt :)
Ik heb nu alleen nog 1 kleine probleempje, nl;
Ik kan internet niet op als ik de firewall van norton aanzet, weet jij daar ook toevallig iets van?

Thanks..

Geplaatst door Caspar107
Welke versie en hoe zit je op internet? (kabel/ADSL etc)

Norton Internet Security 2003 versie 6.0.2.25 en ik heb kabel..

Hmm die heb ik niet, ik gebruik zelf Personal Firewall 2003.

Maarre, je hebt hem geïnstalleerd en toen? Toen had je gelijk geen internet meer of heb je instellingen gewijzigd?

Geplaatst door Caspar107
Hmm die heb ik niet, ik gebruik zelf Personal Firewall 2003.

Maarre, je hebt hem geïnstalleerd en toen? Toen had je gelijk geen internet meer of heb je instellingen gewijzigd?

Personal Firewall zit in NIS inbegrepen. Ja, ik heb hem geinstalleerd en toen merkte ik dat internet het niet meer deed maar wel als ik personal firewall uitzet.
Het rare daarvan is dat mn verbinding wel deed toen ik NIS voor het eerst ging installeren en ik heb nu ook helemaal niets veranderd (instellingen).

Dat hij de eerste keer werkt kan kloppen, je moet dan eerst nog je PC rebooten volgens mij voordat hij echt werkt.

Het probleem nu lijkt me gewoon een instelling die verkeerd staat. Doe het volgende even.
Ga in de Firewall even naar de instellingen van je Firewall en zoek even naar Program Control en voer daar een programma scan uit, en kijk of hij het dan doet.

Geplaatst door Caspar107
Dat hij de eerste keer werkt kan kloppen, je moet dan eerst nog je PC rebooten volgens mij voordat hij echt werkt.

Het probleem nu lijkt me gewoon een instelling die verkeerd staat. Doe het volgende even.
Ga in de Firewall even naar de instellingen van je Firewall en zoek even naar Program Control en voer daar een programma scan uit, en kijk of hij het dan doet.

Ja, helaas weet ik niet welke instelling verkeerd staat :(
Ik heb net een prog scan uit gevoerd en het heeft niet geholpen..

http://tinyurl.com/6sdr

Worden de programma's ("application control configuration") beperkt tot specifieke IP-adressen of poorten?

Groetjes,
Bennie

verplaatst van overige software naar firewalls :)

angga,

Doe dit:
Deinstalleer NIS.
Installeer NIS. Let op: tijdens de installatie zal NIS je vragen of je parental control (ouderlijke toezicht) wilt installeren. Ook al gebruik je de parental control niet, moet je "ja" daarop zeggen. Dus je moet hem wel installeren tijdens de installatie. Je hoeft de parental control na de installatie van NIS niet aan te zetten, maar je moet hem wel installaren.

Na de installatie zal NIS vragen of je een applicatie scan wil doen. Zeg daar "ja" op en doe de scan. Die zal ongeveer 3 minuten duren. Klik daarna op "alles markeren" en daarna op voltooien.

Indien NIS je vraagt tijdens de instalatie of je de oude installingen wil hebben, dan moet je met "nee" daarop antwoorden.

Hou de standaard instellingen van NIS.
Je zou daarna geen problemen moeten hebben met je internet verbinding.

Geplaatst door saldos
angga,

Doe dit:
Deinstalleer NIS.
Installeer NIS. Let op: tijdens de installatie zal NIS je vragen of je parental control (ouderlijke toezicht) wilt installeren. Ook al gebruik je de parental control niet, moet je "ja" daarop zeggen. Dus je moet hem wel installeren tijdens de installatie. Je hoeft de parental control na de installatie van NIS niet aan te zetten, maar je moet hem wel installaren.

Na de installatie zal NIS vragen of je een applicatie scan wil doen. Zeg daar "ja" op en doe de scan. Die zal ongeveer 3 minuten duren. Klik daarna op "alles markeren" en daarna op voltooien.

Indien NIS je vraagt tijdens de instalatie of je de oude installingen wil hebben, dan moet je met "nee" daarop antwoorden.

Hou de standaard instellingen van NIS.
Je zou daarna geen problemen moeten hebben met je internet verbinding.

Ok bedankt, ik ga dit zo snel mogelijk proberen ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan