happyrataplan
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 jun 2004
Windows XP 5.1.2600 Service Pack 1
NORTON INTERNET SECURITY 6.0.2
LiveUpdate kan deze update niet voltooien.
Neem contact op met de dienst Technische ondersteuning en meld alle informatie die op het scherm verschijnt.
Voor de contactgegevens gaat u naar Help->Technische ondersteuning in uw Symantec-product.
De volgende bestanden kunnen niet door LiveUpdate worden bijgewerkt:
-----------------------------------
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~2\nisfstdl.dl^
128144 Bytes 12/6/2002 12:31:26 v6.0.2.23.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~2\nisfirst.ex^
644240 Bytes 1/6/2003 11:40:40 v6.0.2.23.
Hoi, dit bovenstaande is mijn eerste probleem.
Heb net een bericht (voor de tweede keer) naar Symantec gestuurd, maar nog geen reactie.
Het tweede probleem is dat ik nu mijn Firewall moet uitzetten (van Internet Security) want hij blokkeerd Internet Explorer en Outlook Express.
Kan hem echter niet verwijderen, want de versie was al voorgeprogrammeerd en ik heb geen andere cd's bij deze trouwens nieuw gekochte (3 maand) pc.
Ik word er stapelgek van, nachten ben ik al bezig om dat rotding te laten doen wat ik wil. Tot op heden geen succes.
Wie helpt me ????

NORTON INTERNET SECURITY 6.0.2
LiveUpdate kan deze update niet voltooien.
Neem contact op met de dienst Technische ondersteuning en meld alle informatie die op het scherm verschijnt.
Voor de contactgegevens gaat u naar Help->Technische ondersteuning in uw Symantec-product.
De volgende bestanden kunnen niet door LiveUpdate worden bijgewerkt:
-----------------------------------
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~2\nisfstdl.dl^
128144 Bytes 12/6/2002 12:31:26 v6.0.2.23.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~2\nisfirst.ex^
644240 Bytes 1/6/2003 11:40:40 v6.0.2.23.
Hoi, dit bovenstaande is mijn eerste probleem.
Heb net een bericht (voor de tweede keer) naar Symantec gestuurd, maar nog geen reactie.
Het tweede probleem is dat ik nu mijn Firewall moet uitzetten (van Internet Security) want hij blokkeerd Internet Explorer en Outlook Express.
Kan hem echter niet verwijderen, want de versie was al voorgeprogrammeerd en ik heb geen andere cd's bij deze trouwens nieuw gekochte (3 maand) pc.
Ik word er stapelgek van, nachten ben ik al bezig om dat rotding te laten doen wat ik wil. Tot op heden geen succes.
Wie helpt me ????