Norton Internet Security 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

happyrataplan

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2004
Berichten
44
Windows XP 5.1.2600 Service Pack 1

NORTON INTERNET SECURITY 6.0.2

LiveUpdate kan deze update niet voltooien.

Neem contact op met de dienst Technische ondersteuning en meld alle informatie die op het scherm verschijnt.
Voor de contactgegevens gaat u naar Help->Technische ondersteuning in uw Symantec-product.

De volgende bestanden kunnen niet door LiveUpdate worden bijgewerkt:
-----------------------------------
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~2\nisfstdl.dl^
128144 Bytes 12/6/2002 12:31:26 v6.0.2.23.
Bestand: C:\PROGRA~1\NORTON~2\nisfirst.ex^
644240 Bytes 1/6/2003 11:40:40 v6.0.2.23.


Hoi, dit bovenstaande is mijn eerste probleem.
Heb net een bericht (voor de tweede keer) naar Symantec gestuurd, maar nog geen reactie.

Het tweede probleem is dat ik nu mijn Firewall moet uitzetten (van Internet Security) want hij blokkeerd Internet Explorer en Outlook Express.

Kan hem echter niet verwijderen, want de versie was al voorgeprogrammeerd en ik heb geen andere cd's bij deze trouwens nieuw gekochte (3 maand) pc.

Ik word er stapelgek van, nachten ben ik al bezig om dat rotding te laten doen wat ik wil. Tot op heden geen succes.
Wie helpt me ????:( :( :( :(
 
Je zou eens via start/programmatoegang (XP) naar NIS kunnen gaan en dan op wijzigen klikken.
Hoe het met andere b.v. 98 gaat weet ik niet maar je moet naar software. Vervolgens krijg je een schermpje waarin je gevraagd wordt naar de cd te gaan en dan NIS.msi op te zoeken. Jij gaat dan naar je files.

Toevoeging: jammer zal niet lukken NIS.msi zit daar niet tussen. Je zou dan n.l. de boel kunnen corrigeren met herstellen. Jammer voor je.

Weet je zeker dat je niet een recovercd hebt of zoiets als systeemherstel? Hetzij van jouw leverancier of Windows (XP) en 98 via veilige modus?
Normaal reserveert een leverancier zoals Dell b.v. altijd een stukje schijf voor recovery.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Elisa

Dank je voor jou vlugge reactie.
Maar ik zou je willen vragen om het nog een keer te willen herhalen, sorry voor dit verzoek, maar ik ben maar een lekie.
En ik kan niet goed volgen wat je nu eigenlijk bedoeld.


Ik heb reeds systeemherstel gedaan, maar niets mocht baten. Ik heb hem dan maar terug op gisteren gezet.
En spijtig genoeg is het geen Dell, maar een Packard Bell en er zit XP op.
En waar vind ik programmatoegang ? enz....enz....

Het is allemaal een beetje Chinees voor mij, maar ik ben een vlugge leerling, dus vuur maar af die uitleg

:D :D :D

Groetjes Claudia
 
Een andere vraag: Heb je de allereerste keer toen je IE of Outlook Express startte en Norton tevoorschijn kwam met de vraag of je wilde toestaan of blocken, dit wel goed ingevuld?
Klik eens op die blauwe bol van de firewall en vervolgens op Personal Firewall, vervolgens op Program Control. Kijk nu eens of je IE of OE ziet staan en hoe.
Hebben ze toestemming? Dus automatich of permit.
Als dit goed staat zit er dus iets goed mis.

Klik dan op Start/Prog.toegang en instellingen/Prog. wijzigen of verwijderen/ nu zoek je NIS op, je klikt vervolgens op wijzigen. Nis gaat aan de gang en vraagt vervolgens om NIS.msi.
Toen ik dit had heb ik de verwijzing naar de cd veranderd in mijn install-map waar de door mij uitgepakte zip klaarstond.
Ik heb geen idee of Norton dan meer dingen uit die map gebruikt maar je zou het kunnen proberen met alleen die msi. Misschien als bewijs dat je de cd gekocht. Who knows.
 
:confused: :confused: :confused:

Hoi, Elisa

Ik heb gedaan zoals je gezegd hebt, maar het helpt niet.
Ik weet echt niet meer wat gedaan, grote zucht, !@#$%^&*() = dat is een vloek.

Groetjes Claudia :( :( :( :( :( :(
 
om wat voor pc gaat het?
heb je ook de nieuwste versie van life update gedownload
 
Het is een Packard Bell

En ik zou niet weten waar ik de nieuwste versie (of liever gezegd hoe...) moet downloaden.

Misschien heb je een beetje meer uitleg voor een ongelukkig meisje (lees : leekje)

Groetjes, Claudia
 
is een patch voor als ik me goed herinner
wat is je serie nummer van je pc
kan ik het ff na kijken
 
achter op je pc saat een sticker met een paar nummers je moet dan het s/n mummer hebben en die ff hier posten
 
:confused: :eek:

Hijg, puf, puf,

Toch nog het serienummer kunnen opschrijven, maar moet ik die hier open en bloot neerschrijven of mag dat persoonlijk naar jou verstuurd worden ?

Groetjes, Claudia
 
je mag me ook mailen als je dat fijner vindt
 
Wat ook nog zou kunnen..........nieuwe computers worden opgeleverd met Norton maar het is vaak maar voor een korte periode. Een soort trial dus.
Als je op Norton Antivirus klikt....wat staat er dan bij Subscrition Service voor een datum?
Ben ik wel benieuwd naar.
 
Dan is PB een verrekt goede leverancier!!!

Toch begrijp ik dit niet:
Kan hem echter niet verwijderen, want de versie was al voorgeprogrammeerd en ik heb geen andere cd's bij deze trouwens nieuw gekochte (3 maand) pc.

Ik kreeg er een cd van Norton bij. (was ook voorgeprogrammeerd):eek:
 
Nee, echt nie. Er zaten maar 2 cd's bij, de ene staat Word en Works op en de andere staat softwarebibliotheek.
 
Dan zou ik maar eens goed in de Software bibliotheek gaan snuffelen ;)
 
Ik heb een printscreen genomen van het blad die ik krijg van die bib. maar ik zou hem heel graaag naar je toesturen, maar je ontvangt liever geem mail zag ik. En hier kan hij niet geplaatst worden.
Ik krijg bij die bib. alleen de melding dat ik Norton moet installeren vanaf Start en zo verder gaan, maar als ik er alles afgooi en ik wil hem opnieuw installeren, hoe zet ik er Norton er terug op als ik niets anders heb ???

Pffffffffff, groetjes, Claudia
 
met smart restore kun je programmas deinstalleren en installeren
staat tussen start --> alle programmas
en je software staat op je restore partitie
ofwel hidden partitie
pb gebruikt dit systeem
zo kun je bv door met opstarten op F11 te drukken je systeem voledig herinstalleren
inc software


ff on topic
welke internet verbinding heb je
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan