Norton Internet Security 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gekky, ik heb zelf die partitie er af gegooid omdat ik liever zelf baas blijf. Kun je van tevoren nog keuzes maken? Het zou te gek zijn als Claudia alles er af moest gooien voor 1 programma. Wel een handige die F11.

Ik denk dat je iets uitgebreider moet vertellen hoe Claudia dit moet doen.
 
Laatst bewerkt:
Het enige waar ik je op antwoorden kan is mijn internet-verbinding, die gaat via zeelandnet over de kabel.

Voor de rest Hidden partities,..........euh...........

euh..............nog nooit van gehoord, maar ja, wat is er nog wat ik niet weet :D :D ;) :D :D

Je zult me stap voor stap moeten (willen) helpen, want anders kom ik er niet meer uit.

Groetjes, Claudia

PS, maar ik wil alleen mijn Norton herinstalleren en niet heel mijn software want er staan lessen in mijn Outlook en in mappen en die wil ik behouden, ook staan er scripts in die ik niet kan missen.
Kan ik alleen Norton herinstalleren via Smaert Restore ??????
 
ja daar is mart restore voor om programmas te installeren en verwijderen
kan dus afzonderlijk van elkaar
in smart restore twee keer op norton internet security klikken zodat er een kruisje staat
dan op ok drukken dan wordt norton verwijderd
na verwijdering
weer na smart restore gaan en dan een keer aanklikken zodat er een v rje voor staat dan op ok drukken
dan wordt norton weer geinstallerd

ff kijken of het helpt
 
Nee, ik moet jullie beiden teleurstellen. Ik geraak door die !@#$%^&*()-Firewall nog steeds niet op het net.
Hem er volledig afgesmeten, opnieuw geïnstalleerd, niets helpt.

Nog tips ???????????????????
Ik zie het echt niet meer zitten !!!!!!!!!!!!
 
Je bent wel erg snel terug.
Heb je ook nog vragen gehad van Norton Firewall over toestemming geven aan OE, IE en Live Update?
Ik heb de indruk dat ze geblokkeerd staan.
Klik eens op de bol van Norton Firewal en dan/ Personal Firewall/ configure/Program Control. Kijk eens of je ze toestemming (Permit of Automatisch) of geblockt hebt (block)
 
heb zelf ook kabel en ik moest de eerste keer ook ff uizetten ? waarom
vandaar ik het vroeg
dus ff uitzetten ie opstarten gelijk weer aanzetten
dan moet ie het weer doen
 
Ik heb Norton zelf een programmascan laten doen,
Alles van Symanten, IE en Outlook = Alles toestaan

De rest staat op automatisch

De volgende staan volledig geblokkeerd :

Khost.exe
MenuEditor.exe
SysMech4.exe

Kzou bij God niet weten waar die dingen voor dienen, maar die staan geblokkeerd,

Groetjes Claudia
 
Typ Khost.exe zelf eens in bij Google. Het vermeld wat over opstart en Office.
Ik zou em zelf niet uit zetten.

Sys. Mechanic4 is een register cleaner en onderhoudsprogramm. Ook niet blokkeren. Heb je nodig bij onderhoud.

Menueditor: Komt DIT progr. je bekend voor?
 
Neen, ken ik niet, ben op de pagina geweest, maar wat is het ?????
Moet ik iets downloaden of zo ???
 
Nee, dat zeker niet.
Heb je Office op je pc staan?

Heb je ze inmiddels alle 3 permit gegeven?
 
Ik heb Office erop staan en ik heb ze reeds alle drie toegang verschaft, maar nada op mijn verzoek.
Hij blijft met mijn kl.t.n spelen, die Norton bedoel ik
 
Pffffffffffffffffffffffffff, pc nog eens heropgestart en naar Norton gekeken, en die drie programma's die ik toegestaan heb, daar staat nog steeds geblokkeerd bij.

Hoe kan dat nou ??!!?!?!?!?!?!?!:evil: :evil: :evil:

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Ik word er echt niet goed van !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
:D Computeren is zo fijn!!!!

Verwijder die 3 van het lijstje als het zo moeilijk gaat en start daarna die programma's even op.
Norton begint dan weer te kermen en nu geef je ze toestemming en always aanvinken.
 
Noppes, nada,
Hij blokkeert nog steeds alle toegang, zowel die van IE als van Outlook.

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, wat zei je ???
Computer is fijn ?????????????????????
!@#$%^&*() Kzal het maar gecensureerd houden !!!!
 
Dit kan gewoon niet. :8-0:
Je wilt me toch niet vertellen dat ze nog steeds bij Norton bij de vermelde programma's staan??????
Heb je ze echt gedelete?
Dit is dus echt een rataplan.
Ben je nog steeds Happy? :D

Als jij niet censureert doet de controle van Helpmij het wel :p
 
Neen, ze zijn alle drie verwijdert, hetprobleem is dat hij mij gewoon niet toelaat om het net op te kunnen.
Het is net of hij een bepaalde poort blokkeerd en ik kan de sleutel niet vinden om die poort te openen.
Kent er iemand een goede slotenmaker ????:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
 
zoals ik zij ie opstarten met norton uit
daarna norton inschakelen met je ie nog aan
dat moet helpen
dan wordt er nml iets automatsch geconfigureerd
wat nodig is om op het internet te kunnen met kabel
had nml hetzelfde probeleem
 
Het lukt nog steeds niet, ik geef het op voor vandaag. Ik ga offline, morgen opnieuw proberen met frisse tegenzin.

Toch bedankt voor jullie reacties , hopelijk krijg ik dat ding toch nog OOIT eens aan de praat.

Groetjes, Claudia :thumb: :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan