Norton internet security 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed ik heb inmiddels RegCleaner via een andere site.
klopot precies wat je zegt via installeren & verwijderen en idd nis staat erbij en ook norton anti spam, dus ik doe deinstalleren en dan krijg ik dezelfde error als bij de instalatie zelf:

This MSI must be launched through setup

en selectie verwijderen klik ik op maar vervolges staatie weer gewoon in de lijst. Die anti spam is er wel uit. maar NIS blijft staan.

Nau het is nu inmiddels gelukt om NIS uit dat lijstje software te krijgen, bij uninstal menu, alleen krijg nog steeds dezelfde error bij de instalatie..die site had ik ook al gevonden maar tog bedankt! heb Symantec al een bericht gestuurd over het probleem (en ik zag dat er al tientallen mensen dit probleem hebben) ben gelukkig dus niet de enige!

Geplaatst door marc474

Jah ik heb ook de Nederlandse versie (Legaal gekocht, vet duur en dan krijg je dit gedonder).
Nog steeds diezelfde error die ik net al zei, krijg wel gewoon de keuze tussen full / gedeeltelijke instal, waarbij ik gedeeltelijk doe want dat ouderlijk toezichty hoeft niet..dan gaatie checken ofzo voor het installeren en dan die error.

Maarr hoe kan ik het dan doen in de Veilige Modus??

ik ben nu een beetje anti norton gewoorden na dat,
files van liveupdate schijn te beschadigen.

draai nu vol trots zonealarm pro + AVG Antivirus.

moet wel zegen start zeer snel op LOl ;)

allemaal bedankt voor de reacties, het probleem is NIET opgelost, heb nis2004 er af getrapt, en alles verder van norton & symantec. Toen de virusscanner en firrewall van 2003 er weer op gezet, en gewoon weer een jaar gratis updaten!!!!!

dus NIS 2004 gaat morgen terug naar de winkel, mogen ze 75 euro terug betalen, zo niet ga ik naar de consumenten bond of Kat in de Zak van sbs6 !!!!!!

allemaal bedankt,
groetjes Marc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan