Norton Internet Security 2005 e-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jannij

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2000
Berichten
13
Als ik e-mail wil ophalen of verzenden werkt dit niet als Norton is ingeschakeld. Zodra ik Norton uitschakel en het e-mail programma weer start dan gaat e-mail ontvangen en verzenden wel. Dit kan toch niet de bedoeling zijn. Wat moet ik doen om wel e-mail te ontvangen en verzenden terwijl Norton is ingeschakeld. Besturingssysteem Windows XP home edition, SP 2.
Ook krijg ik bij het opstarten van het systeem de melding dat geen e-mail client is geinstalleerd. Installeer Outlook is de melding. Ik heb Outlook Expres en Mozilla Thunderbird geinstalleerd.

Waar kan ik programmabeheer vinden?
 
Laatst bewerkt:
Twee wedervraagejes:
Is de mededeling dat er geen mailprogramma is geinstaleerd afkomstig van Norton of van Windows.
Kan je ook geen mail ontvangen/verzenden als je de opties ingaande mail scannen en/of uitgaande mail scannen uitzet in norton.
 
Geef Outlook Expres en Mozilla Thunderbird rechten om verbinding te maken met internet.

Dit kun je bij programmabeheer doen.
 
Geplaatst door Methorst
Twee wedervraagejes:
Is de mededeling dat er geen mailprogramma is geinstaleerd afkomstig van Norton of van Windows.
Kan je ook geen mail ontvangen/verzenden als je de opties ingaande mail scannen en/of uitgaande mail scannen uitzet in norton.

Hmm.. Ik gok van Windows. IETS wil mailen?

Is iets anders. Zou het eventueel kunnen zijn maar ik denk het niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan