Norton Internet Security 2011 scan help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0228

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2010
ik heb Norton Internet Security 2011 en als ik ga scannen blijft tie hangen bij snelle scan en Volledige scan Hij Blijft maar hangen bij controleeren op en nu????? ik weet waar die elke keer blijfd hangen hij blijfd de heele tijd hangen op Controleeren op Hacktool.Unreal.A en soms ook bij iets met VBS.Ruto Ofzo en dan druk ik het weg en dan staat tie Vast Dan werkt CTRL+ALT+DELTE ook niet en dan moet ik hem uitzetten bij de voedingknop,aan knop van me pc

Laatst bewerkt:
Waarom na 5 minuten alweer een bericht?

Hier wordt gewerkt met vrijwilligers en zul je geduld moeten hebben totdat iemand langs komt die je kan helpen.

Wil je snel hulp dan moet je contact opnemen met Symantec.

Eerst maar eens opnieuw installeren of laten repareren.
Daarna nogmaals scannen en hou er rekening mee dat dit de eerste keer erg lang kan duren (afhankelijk van je schijf en aantal bestanden wel een uur).
Geef niet te gauw op en wacht geduldig af (is net je sterkste kan he??)

:(als ik scan Blijft tie op het zelfde Bestand Haken maar dank je wel

Gebruik Microsoft Security Essentials.
Super antivirus, en belast de cpu zo min mogelijk.

Microsoft Security Essentials vin ik heel goed maar dat werkt niet als ik instaleer en dan is tie klaar komt het 1 seconden in beeld en gaat daarnaa weer weg

werkt niet er zit een virus denk ik ook in als ik dat doe in veiligemodus Staat er dat er op virussen word gescant en dan gaat het meteen weer weg van mijn beeld

Welkom op Helpmij.nl.:)

Laatste berichten verwijderd, het is niet nodig en toegestaan je vraag zeer vroeg omhoog te kicken. Wil je nog wat kwijt, kun je ook je bericht aanpassen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan