Norton Internet Security met Firefox gebruiken ???

• Onderwerp starter Onderwerp starter DFS
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DFS

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2001
Hallo,

Sindskort ben ik overgestapt van Internet Explorer naar Firefox, omdat ik laatstgenoemde gewoon veel prettiger werken vind.
Alleen had ik mijn Norton Internet Security 2008 op Internet Explorer geïnstalleerd.
Ik vraag me nu af of Norton ook automatisch z'n werk doet op Firefox. Of loop ik nu gevaar voor virussen enz.?

Wat kan ik doen, zodat Norton Internet Security ook op Firefox werkt?

Dennis

NIS zit op uw computer niet op internet explorer dus geen probleem

Oke ik ben gerustgesteld, bedankt.

Maar nu heb ik in Norton Internet Security ook leuke toepassingen als wachtwoorden onthouden en naamkaarten invullen enz. Staat allemaal op mijn Norton balk, die ik in Internet Explorer gewoon kan gebruiken, maar niet in Firefox. Weet iemand daar iets op?

Als je in FF rechtsklikt in de werkbalk bovenaan kun je dan niet aanduiden "norton-werkbalk weergeven" aanvinken?

Nee, dat kan dus niet.
En dat kan in Explorer wel.

Ik denk dat het iets met de versie van NIS te maken heeft. Welke versie heb je en doe eens een manuele live update en kijk dan nog eens

El als dat ook niet lukt kun je proberen de recentste versie via deze link proberen te installeren en dan moet het lukken.

Ik heb versie 2008 Norton Internet Security.
Op die link staat dat ik tegen betaling direct moet upgraden naar 2009,
maar ik heb nog een langlopend abonnement.

Zou het helpen om Norton op mijn pc opnieuw te installeren?
En hoe kan ik van Firefox de 'hoofdbrower' maken, misschien is het probleem daarmee al opgelost.

Ik dacht dat je gratis kon upgraden via die link. Betalend upgraden moet je niet doen als je nog een abo hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan