Norton Internet Security volledig eraf halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bertje B.

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2006
Ik weet niet 100% zeker of dit het juiste topic is, maar ik hoop van wel. Ik heb nu Norton Internet Security 2004 op mijn computer staan, maar die verloopt over een maandje. Maar om hem weer actief te maken, moet ik of betalen of zorgen dat heel Norton eraf gaat en het weer opnieuw installeren. Nou heb ik de vorige keer geprobeerd om Norton te verwijderen via Configuratiescherm --> Software, maar er blijft dus zeg maar altijd "iets hangen" waardoor ik dus de mededeling krijg dat er al een andere versie van Norton op de computer krijg. Kortom: ik krijg het er dus zeg maar nooit helemaal af. Weet iemand hoe ik dus gewoon Norton Internet Security 2006 erop kan zetten, zonder dat ik me hele windows opnieuw moet installeren en alles van me computer weg is?

Jep, het is gelukt en ik heb nu Norton Internet Security + AntiVirus 2006 op m'n computer staan. Alleen er is nog een klein probleempje. Ik kan indringingsdetectie of zo niet inschakelen omdat m'n account beperkt is:confused: Terwijl ik maar 1 windows account heb, en accounts bij Norton heb uitgeschakeld. Ik zit dus gewoon op mijn windows hoofdaccount... hoe kan ik dit inschakelen?

Vreemde zaak...
Bij configuratiescherm > gebruikers kun je de rechten van de gebruikers wijzigen...

Is al gelukt... moest ff 1x LiveUpdate voeren. Hartstikke bedankt he!:thumb:

Mischien als laatste is inderdaad CCleaner handig, gebruik dan de onderdelen Cleaner en Problemen.
Laat bij beide scannen en verwijderen.
Vooral na het opschonen bij onderdeel Cleaner, zal je pc beter lopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan