Norton internet security?

• Onderwerp starter Onderwerp starter jomez
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jomez

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2001
Sinds ik N.I.S. 2003 heb geinstalleerd duurt het een kleine tien minuten om mijn computer op te starten.
Vaak is internet security dan niet ingeschakeld. Als ik wil onderzoeken wat hiervoor de oorzaak is krijg ik de foutmelding: 'gebruiker niet aangemeld'. De hotfix hiervoor is om me als gebruiker af te melden en opnieuw aan te melden. Ik ben de enige gebruiker op de computer en derhalve ook administrator
Ik heb al eens geprobeerd om N.I.S. opnieuw te installeren maar dit heeft het probleem niet opgelost.
Zijn er hier meer mensen bekend met dit probleem?

Dit probleem is hier wel eens vaker gesignaleerd. Ik heb nog geen oplossing gezien...:rolleyes:

Groetjes,
Bennie

Volgens mij heeft Symantec ook nog geen oplossing.

Zoek op langzaam.

Groetjes,
Bennie

workaround

Een echte oplossing voor dit probleem heb ik niet gevonden. Maar wel een workaround.
Gewoon opnieuw installeren, maar nu de optie om N.I.S. voor alle accounts afzonderlijk in te stellen niet mee te installeren. zijn toch geen meerdre gebruikers van deze pc).
Het opstarten gaat nu nog steeds traag, maar niet zo verschrikkelijk langzaam meer. Het probleem dat NIS soms helemaal niet aanstaat is hiermee verholpen.

Re: workaround

Geplaatst door jomez
Een echte oplossing voor dit probleem heb ik niet gevonden. Maar wel een workaround.
Gewoon opnieuw installeren, maar nu de optie om N.I.S. voor alle accounts afzonderlijk in te stellen niet mee te installeren. zijn toch geen meerdre gebruikers van deze pc).
Het opstarten gaat nu nog steeds traag, maar niet zo verschrikkelijk langzaam meer. Het probleem dat NIS soms helemaal niet aanstaat is hiermee verholpen.

Jomez,
Wat betreft het feit dat de het opstarten traag gaat zou ik dit even doen:
verwijder de update 811493 (MS03-013). Dat kan de boosdoener zijn. Zie hier:

xp update

Wat betreft de accounts: heb je NIS wel met parental control (ouderlijke toezicht) geinstalleerd tijdens de installatie of niet?
Zo niet, dan moet je NIS weer verwijderen en opnieuw met parental control installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan