Norton Internet Security

Status
Niet open voor verdere reacties.

playa

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2004
Ik heb laatst NIS gedownload en geinstalleerd op win XP alleen werd XP hierdoor super traag dus heb ik via veilig modus de map van NIS verwijderd maar nu kan ik Norton niet meer verwijderen(restanten) zie bijlage.

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    16 KB · Weergaven: 29
Gebruik even de zoekfunktie van helpmij. Voor het verwijderen van NIS heb je rnis.exe nodig, voor NAV rnav.exe. Dus zoek even op de namen RNIS of RNAV, dan vind je voldoende links om het te downen.

Dan moet je eerst nis terug installeren, verwijderen via de gebruikelijke weg en dan de rnis.exe draaien.

Er zijn meerdere rnis en rnav varianten in omloop, gebruik de zoekfunctie even voor woord: rnis* en naam: saldos
dan heb je zeker de juiste links.

Voor een vervangende firewall raad ik je outpost pro2.1 aan.
www.agnitum.com

playa,
Als je RnisUPG.exe (de nieuwe RNIS) runt, dan wordt je Norton internet security verwijderd. Die is vanaf hier te downloaden:

http://service1.symantec.com/SUPPOR...88256abe00615e20?OpenDocument&src=bar_sch_nam

Wat je moet doen om problemen te voorkomen playa is om Norton internet security te installeren met ouderlijke toezicht (parental control) of productivity control tijdens de installatie. Maar zonder daarwerkelijk de parental control/productivity control aan te zetten na de installatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan