norton internet security

• Onderwerp starter Onderwerp starter ala
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ala

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2004
Ik heb mij NIS 2004 geinstalleerd maar heb een probleem met opstarten.Windows XP is heel traag het duurt heel lang voordat ik ergens in kom ?reageert heel traag , wat is mijn probleem en hoe kan ik dit oplossen.Kan de software ook niet verwijderen.

Laatst bewerkt:
Hoi,
Begrijp ik het goed dat je niet alleen met opstarten een probleem hebt maar dat je PC na instalatie van NIS 2004 helemaal raar doet. Wat voor systeem heb je?
Dat het opstarten langer duurt kan kloppen maar het moet niet te gek worden. Hoe lang doe je er over? En je kan software niet verwijderen? Bedoel je dat je de NIS 2004 niet kan verwijderen?
Ik hoor nog.

Raymond

dag,
Inderdaad dit kan zeer lang duren ;momenteel ben ik alweer meer dan 30 minuten aan het wachten.
Kan de software NIS 2004 niet wissen op geen enkele manier ,ik krijg zelfs geen bureaublad meer.Hoor ik hier nog van; dank bijvoorbaat

Start op in veilige modus door tijdens het opstarten op F8 te drukken een aantal keer.
Je kan dan proberen NIS te verwijderen.
Ik denk niet dat het door NIS komt eigenlijk.

hoi,
welk besturingssysteem moet ik hebben ;veilige modus,veilige modus met netwerkmogelijkheden,veilige modus met opdrachtpromt,of nog iets anders ;zit momenteel achter de pc.

groeten ala zodra het opgelost is geef ik een seintje dag

Krijg momenteel veilige modus is met een systeemherstel begonnen.Zodra dit gedaan is hou ik je op de hoogte .

dag ,
Alles is hersteld ,maar nu zou ik NIS 2004 terug willen installeren;maar ik ben eerst een ander virus scan aan het verwijderen eTrust Anti Virus dit is onder tussen gebeurt .mijn probleem is dus voorlopig opgelost met dank hier voor ;ik hoop nog te kunnen terug vallen op uw hulp indien het installeren zou mislukken of heeft u een tip om dit simpel te doen.
Vriendelijke groeten ala

Zou best kunnen dat de NIS nu wel goed werkt nu je de 2e AV niet meer gebruikt. Twee AV's naast elkaar is vragen om moeilijkheden, kunnen elkaar heftig bijten zodat je eigenlijk onbeschermd bent.

Fijn dat het voorlopig opgelost is. Hou ons maar op de hoogte....:thumb:

hallo,
Hier ben ik weer ,het is me eindelijk gelukt

groeten en tot weerziens;
ala

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan