Norton internet security

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nobodyknows

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2003
Is het een moeilijke vraag, als het Norton internet security en antivirus menu niet openen terwijl de programma's wel draaien?

Geen moeilijke vraag maar wel een moeilijke oplossing.
Hoop maar dat Saldos voorbij komt.
Ik had hetzelfde maar geen oplossing. Wel las ik bij Symantec iets over de common files verwisselen. Het hielp mij niet. Maar.........je bent sneller klaar als je ze er af gooit. Verwijderen en met jv16Powertools of Regcleaner even nalopen
Het is je veiligheid. Geen risico meenemen. Ook een hacker haalt die grapjes met je uit.

PS Je kunt die andere vraag beter als opgelost vinken.

Fijn dat je antwoord, ik was even bang dat hier echt niemand een oplossing voor weet.
Even wachten op Saldos dus of opnieuw installeren zeg je.

Ja dat klopt. Ik zou alleen niet te lang wachten.
Heb je Systemworks? Zou je eens kunnen kijken of je een verkeerde link kunt vinden.

Nobodyknows welke versie je hebt van NIS.
Dus welke versie heb je? Nobodyknows.

Wat bedoel je:

Heb je Systemworks? Zou je eens kunnen kijken of je een verkeerde link kunt vinden.

Ja ik heb systemworks 2004, hoe vind je een verkeerde link en wat is een verkeerde link?

Als je systemworks/Norton Utilities/ Find en Fix problems draait dan komt er misschien wat uit.
Alle register ingangen/uitgangen worden dan gecontroleerd. Norton is dan in staat het te herstellen.
Inmiddels is Saldos er en hij weet het zeker beter dan ik :)

Allemaal bedankt,

Ik heb het advies van verwijderen en opnieuw installeren ter harte genomen en hij draait weer als vanouds!:D

Ja, dat was in ieder geval een snelle manier om weer safe te zitten. Controleer wel goed op virussen en trojans. Norton gaat niet voor niets de mist in!!

groetjes

Ik zal deze laaste tips loslaten op mijn systeem, mogelijk komt er nog wat boven drijven.
Alsnog bedankt!:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan