norton internet security

Status
Niet open voor verdere reacties.

artsmak

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2003
ik heb een jaar geleden norton internet security 2003 aangeschafd en op mijn laptop en pc geinstalleerd. Nu krijg ik de mededeling dat ik mijn abonnement moet verlengen. Ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen, want ik zou volgens mij ook de nieuwe versie in de winkel kunnen kopen. Dit heeft volgens mij het voordeel dat ik die ook weer op de pc en laptop kan installeren. wie heeft goede raad
grts katja

Geplaatst door artsmak
ik heb een jaar geleden norton internet security 2003 aangeschafd en op mijn laptop en pc geinstalleerd. Nu krijg ik de mededeling dat ik mijn abonnement moet verlengen. Ik weet eigenlijk niet wat ik moet doen, want ik zou volgens mij ook de nieuwe versie in de winkel kunnen kopen. Dit heeft volgens mij het voordeel dat ik die ook weer op de pc en laptop kan installeren. wie heeft goede raad
grts katja

Een nieuwe versie in de winkel komt op euro 54,-

Verlengen van het abonnement kost euro 19,75

Meestal kun je twee jaar met een bepaalde versie werken want er ontstaan ook steeds nieuwe opsporingstechnieken. Meestal geeft Symantec dat ook wel aan als je wilt verlengen.
Een waarschuwing: Niet online een nieuwe versie bestellen want dan ben je veel te duur uit. Abonnement verlengen kun je wel online doen.

maar dan moet ik het abonnement dus verlengen op de pc en de laptop

Volgens mij als ik de upgrade internet security 2004 upgrade koop, kan ik die op beide installeren.
grts katja

Geplaatst door artsmak
maar dan moet ik het abonnement dus verlengen op de pc en de laptop

Volgens mij als ik de upgrade internet security 2004 upgrade koop, kan ik die op beide installeren.
grts katja

Ik zou de voorwaarden die je moet bevestigen bij installatie maar eens goed doorlezen.

je bedoelt dus dat je niet op je eigen pc en laptop dezelfde internet security mag plaatsen. Eerlijk gezegd wist ik dat niet. misschien wat onnadenkend van mij
grts katja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan