Norton Internet Security

• Onderwerp starter Onderwerp starter Nubi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nubi

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2002
Hallo

Ik heb Norton Security 2002 en een week geleden heb ik dit programma ge-update. Daarna ging een pagina openen op Internet heel erg traag. Dat duurt eeuwen. Ik heb alles nagekeken in Security, alles wat geblokkeerd was verwijderd, maar het lukt me niet op deze traagheid te veranderen, behalve als ik de firewall uitschakel, dan loopt het weer als vanouds (nooit problemen gehad) Ik heb systeemherstel gedaan, maar dat werd niet voltooid omdat er geen wijzigen waren. Bij Symantec gekeken, daar hadden meer mensen dit probleem, maar er geen antwoord op gekregen! Weet iemand hoe ik dit op kan lossen en internet weer kan gebruiken met firewall? (omstreeks die tijd heb ik ook Incredietmail geinstalleerd, kan het daar soms ook aan liggen?) Windows XP

:(

Je zou Incredimail kunnen verwijderen en kijken of het probleem dan opgelost is. Je zou eveneens NIS even opnieuw kunnen installeren (offline!) en kijken of dat effect heeft!:thumb:

Aan Incredimail zal het denk ik niet liggen. Die gebruik ik al jaren naar tevredenheid.

Moet wel zeggen, niet in combinatie met NIS. Maar een mailprogramma zou internet niet mogen vertragen. Ik denk eerder dat het een instelling in NIS is.

Hallo

Ik heb zelf ook het gevoel dat het niet aan Indredietmail ligt.
Ga Norton maar opnieuw installeren, weet echter niet hoe dat werkt met de verlenging van je abonnement, kun je dat weer instellen tot de geldigheids datum?
Ik heb een totaal pakket van Norton (antivirus en Utilitys) Is het verstandig om alles opnieuw te doen of
is alleen NIS voldoende!?
:confused:

Geplaatst door Nubi

Ga Norton maar opnieuw installeren, weet echter niet hoe dat werkt met de verlenging van je abonnement, kun je dat weer instellen tot de geldigheids datum?

Als je norton hebt verwijderd even zoeken op je pc naar het bestand "Catalog.LiveSubscribe" en ook verwijderen, dan krijg je weer een vers jaar :)

ook bij mij werkt de internet verbinding traag naar een update ben er pas achter gekomen dat het door norton firewall komt. Dacht eerst dat het aan het modem lag. Heb een nieuw modem gekregen en is geinstallert maar de verbinding is nog traag alleen als de firewall uitgeschakelt word is de verbinding weer prima.Heb nu xp firewall aanstaan en hoop dat dat genoeg is.

XP Firewall is nog lang niet goed genoeg :)

Ik zou Sygate downloaden, ik heb het ook gebruikt, en tot grote tevredenheid. Ik gebruik nu een router met ingebouwde firewall dus is sygate niet meer nodig :)

Hallo

Ik heb Norton opnieuw geinstalleerd en alles gaat weer prima! Probleem opgelost
Jozo bedankt voor de tip, werkt prima :)

Dag,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan