norton internet security

Status
Niet open voor verdere reacties.

b.vanmaanen1

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2001
Goede dag ,ik heb Me ik wil daar Norton -internet Security op zetten dat lukt mij niet ik heb norton antivirus er af gehaald
Er komt vaak te staan 1. boot-from -hardisk
2 Boot -from -cd
ik krijg het vierkante blad van Sematec daaronder staat dan Instaleren
Bladeren
Sluiten
als ik op instaleren druk dan word mijn beeld zwart
en worden er allemaal File gekontroleerd en dat gaat maar door Wie kan mijnhelpen
Gr Bert

Ik begrijp het niet helemaal, hetgeen dat je met boot aangeeft. je hebt waarschijlijk dan de cd erin zitten tijdens het opstarten. dit is echter niet de bedoeling, je moet hem erin doen als je in windows zit.

Als je hem dan start, en je drukt op installeren, dan vraagt hij eerst of je vantevoren wilt scannen, als je dan op nee klikt, dan gaat hij gewoon installeren

norton

Goede dag ikkreeg een Mail van u ,nog bedankt daar voor u wilde dat ik reageerde op mijn storing met Norton internet Security ? nou dat is nog steeds niet verholpen ik heb het programma laten testen bij Dynabyte het was goed dus ik weet het niet verder wat ik wel gedaan heb is ,ik heb alles wat met norton te maken heeft er af gehaald ,en heb een nieuw programma er op gezet het heet McAfee Quickclean, dat had ik nog ik hoop dat het effect heeft het is wel zonder van dat norton Programma het is helemaal nieuw ik hoop dat er iemand is die weet wat er aan de hand is ,verder Gr Bert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan