Kennissen van mij hebben een packard bell computer , met norton internet security , nu wilde ik dat eraf halen en er avast antivirus op zetten .
Maar dat van norton staat niet in de lijst van software .
Packard bell heeft ook een eigen software herstel/verwijder programma erop staan , maar daar kun je het programma alleen installeren .
op de site van symantec staat beschreven dat je het via configuratie scherm en dan software moet verwijderen , of als dat niet lukt staat er een tool die dingen verandert in het register , en dan moet je daarna weer iets dowloaden van een site van microsoft , en toen ging het weer fout .
al met al een avondje bezig geweest , en weinig op geschoten .
Kan ik niet gewoon alle vermeldingen (sleutels) in het register , van symantec , verwijderen ??
Dan is het programma toch ook "weg" voor windows??
het os is xp home met sp2 en 3 gebruikers die allen beheerders rechten hebben .
Wie kan mij helpen ??
Maar dat van norton staat niet in de lijst van software .
Packard bell heeft ook een eigen software herstel/verwijder programma erop staan , maar daar kun je het programma alleen installeren .
op de site van symantec staat beschreven dat je het via configuratie scherm en dan software moet verwijderen , of als dat niet lukt staat er een tool die dingen verandert in het register , en dan moet je daarna weer iets dowloaden van een site van microsoft , en toen ging het weer fout .
al met al een avondje bezig geweest , en weinig op geschoten .
Kan ik niet gewoon alle vermeldingen (sleutels) in het register , van symantec , verwijderen ??
Dan is het programma toch ook "weg" voor windows??
het os is xp home met sp2 en 3 gebruikers die allen beheerders rechten hebben .
Wie kan mij helpen ??