Norton IS

Status
Niet open voor verdere reacties.

nullenaar

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2002
Ik heb Norton Internet Security 2005 gekocht
Ik heb nu norton Security 2003
Tevens heb ik norton systemworks 2003 waarin Norton security en Antivirus zijn geintegreerd
Kan ik Norton IS 2005 gewoon installeren en overschrijft hij dan de eerdere versie of moet ik Norton 2003 eerst verwijderen ?
Blijft 2005 dan ook geintegreerd in Systemworks 2003?

Programma lijkt het zelf te regelen:

If you have an earlier version of Norton AntiVirus, the new version automatically removes the earlier version. If your version is earlier than 2003, you must uninstall it before installing the new version.

If you have Norton AntiVirus 2004, Norton AntiVirus 2004 Professional, Norton AntiVirus 2003, or Norton AntiVirus 2003 Professional, you can transfer your existing option settings to the new version of the product.

:)

re

Heel mooi , maar geld dit ook voor Norton Internet Security(het gedeelte van de firewal dus)?

Volgens mij kun je bij het installeren aangeven dat je je huidige instellingen wilt bewaren. Gewoon ff proberen..............

Ik heb 2004 er af moeten goeien om 2005 goed werkend te krijgen!!

Geplaatst door nullenaar
Ik heb Norton Internet Security 2005 gekocht
Ik heb nu norton Security 2003
Tevens heb ik norton systemworks 2003 waarin Norton security en Antivirus zijn geintegreerd
Kan ik Norton IS 2005 gewoon installeren en overschrijft hij dan de eerdere versie of moet ik Norton 2003 eerst verwijderen ?
Blijft 2005 dan ook geintegreerd in Systemworks 2003?
Norton Internet security (NIS)= Norton antivirus en Norton firewall.

Norton Systemworks (NSW)= Norton antivirus en systeem tooltjes, geen firewall.

Ik denk dat door de installatie van Norton NIS, de oudere versie inderdaad verwijderd wordt.
Je zal ook de Antivirus die in Nortn NSW zit moeten verwijderen.
Ik weet niet of dit wel met elkaar intregeerd.

Persoonlijk zou ik eerst zelf de oude versie er volledig afhalen, voordat ik de nieuwe ga installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan