Norton mee naar nieuwe pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elfje

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2000
Berichten
63
Hoi, hoi!

Had tot nu toe nog nooit de luxe (of het probleem?! :)) een nieuwe pc aan te schaffen, maar ga dat nu eindelijk doen (pruts nog steeds met 10 GB ;))

Kan iemand me vertellen of ik mijn bestaande programma's met registratie-codes kan overzetten op een nieuwe pc? Lukt dat met Norton Systemworks ook? En hoe??? Heb 'm pas vernieuwd en uiteraard weinig zin om mijn registratie voor 2 jaar te verliezen...

Hellup!

Alvast bedankt!!

Elfje
 
Programma's overzetten wordt lastig. Je dient de programma's opnieuw te installeren en dan kun je je codes gebruiken
 
je zult die programma,s opnieuw moeten instaleren op die nieuwe pc.
als je de originele cd van NSW hebt, zal dat geen probleem zijn
 
je kan ook deze schijf in nieuwe computer laten installeren.

Eigenlijk had ik deze vraag niet moeten beantwoorden, want ze hebben liever een C: schijF van 120 G.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Franz
je zult die programma,s opnieuw moeten instaleren op die nieuwe pc.
als je de originele cd van NSW hebt, zal dat geen probleem zijn

Hi en bedankt!

Ik heb van alles de cd's, dus dat zou moeten lukken... ik vroeg me alleen af hoe dat met Norton gaat, omdat je daar alleen je adresgegevens aangeeft bij het registreren en niet één of andere code. Niet dat het dan niet meer werkt omdat ze mijn gegevens al hebben/hadden, verbonden met mijn oude pc...

Elfje
 
Je hoeft niet te registreren. Dat kun je overslaan. Ik registreer nooit. Al die spam die ik dan krijg. Als ik wat wil weten zoek ik het wel op!

Blacksheep
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan