Norton of ?????

• Onderwerp starter Onderwerp starter hiero
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hiero

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2007
Ik weet niet of ik mijn vraag goed plaats hier,sorry als het niet zo is.
Mijn vraag nu:

Ik heb begin dit jaar NORTON 360 gekocht en geplaats op mijn laptops(3 stuks)
Nu verloopt binnenkort mijn abbonement deze verlingen kost 75 euro.
Alleen weet ik niet goed wat te doen:
1 het abbonement verlengen
2 een ander antivirus en internet beveiliging kopen

Het nadeel van Norton vind ik dat de laptop verdomde langzaam word.
Wie kan me adviezen?
wat ik het beste kan doen of"nemen"?

Als ik jou was zou ik Norton laten vallen, en NOD32 downloaden (gratis versie, of kopen). Maar uiteraard zijn er nog wat meer:

AVG Antivirus
Avast Antivirus (gebruik ik zelf, geen enkel probleem)
NOD32
Kaspery Antivirus

Er zit altijd wat verschil tussen. Daarom zeg ik nu niet dat Avast beter is, Maar dat het naar mijn mening veel fijner is.

Nod32 en Kaspersky zijn volgens vele van dit forum een goede virusscanner, dit omdat ze bijvoorbeeld meerdere malen per dag updates hebben en erg licht voor je computer zijn.

Even op de site gevonden, dit heeft iemand anders ooit op deze site getikt (mischien makkelijk overzichtje)

Goede gratis:

- AVG
- Avast
- AntiVir

Goede betaalde:

- NOD32 ( in mijn ogen de beste )
- Kaspersky
- BitDefender ( compleet met anti-spyware enz. )

Alle 6 zijn het prima scanners.

Laatst bewerkt:
Voor Avast kan je ook betalen h oor.. Niet dat ik dat van plan was maar goed.

AVG is aan te raden, gebruik hem al zeer lang, goede ervaringen mee! Ik heb zelfs nog wel een licentiecode, ben je in ieder geval weer tot eind 2010 onder de pannen qua antivirus. AVG 8.0 internet-security biedt alles. Van anti-spyware, tot virus-bescherming en zelfs een webfilter. Ook firewall's e.d.

Groetjes

Avg is gratis en doet niet onder voor een betaalde virusscanner! Avg 8 zit ook antispyware bij in! Gebruik het al jaren!

Ook te downloaden via www.download.com

En als je toch een betaalde wil is Nod32 super. Lekker makkelijk. Updaten gaat vanzelf. Draait mee op de achtergrond en verbruikt bijna niets. In tegenstelling tot Norton!
:thumb:

Avg is gratis en doet niet onder voor een betaalde virusscanner! Avg 8 zit ook antispyware bij in! Gebruik het al jaren!

Ook te downloaden via www.download.com

En als je toch een betaalde wil is Nod32 super. Lekker makkelijk. Updaten gaat vanzelf. Draait mee op de achtergrond en verbruikt bijna niets. In tegenstelling tot Norton!
:thumb:

Helemaal mee eens:)

dank je wel voor al jullie adviezen,ik ga nu even "rondkijken" om te zien welke het best bij mij laptop past

:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

norton?!

norton maakt je computer inderdaad erg traag.........ik zou als ik jou was avg free of betaalbare versie doen.en waarom?omdat norton laatst geen trojan horse op mijn computer zag staan en (nota bene) avg FREE wel! die reden moet goed genoeg zijn denk ik;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan