Norton online laten scannen

Status
Niet open voor verdere reacties.

amaldo

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2000
Ik gebruik Norman.
Maar kan niet Updaten. Melding "Onjuiste handtekening voor MD5-overdracht"
Via configuratie / software /wijzigen - verwijderen krijg je de mogelijkheid om te repareren.
Dit werkte goed want ik het dit al eens aan de hand gehad.
Door allerlei problemen heb ik mijn systeem teruggezet (XP) en kom bovenstaande opnieuw tegen.
Als ik nu echter in configuratie / software wil wijzigen, wordt Norman zonder de mogelijkheid dit te kiezen VERWIJDERD.
Opnieuw installeren geeft weer het zelfde resultaat.
Ik ben al enkele dagen hiermee aan het stoeien en wilde online mijn computer op virussen laten scannen door Symantec.
Twee weken geleden lukte dit nog, nu krijg ik de melding ActiveX wordt niet ondersteund of is niet ingeschakeld.
Bij Symantec staat precies beschreven hoe de instellingen voor de internetzone moeten zijn van ActiveX en Actieve Scripting inschakelen.
Toch blijft de melding en kan ik niet scannen.

Het enige dat wezenlijk anders is, is dat ik SpyBot heb gebruikt. Kan het zijn dat die iets teveel heeft opgeruimd ?

Groeten van Amaldo

hoi.

als je twijfeld aan spybot, zet je backup die deze automatisch maakt terug.

probeer het dan nog eens. suc6.

Backup terugzetten van SpyBot veroorzaakt verschillende foutmeldingen: kan niet terugzetten in het register.
En kan daarna nog steed s niet laten scannen op nieuw de melding dat ActiveX niet ingeschakeld staat en dat IE 5 niet ondersteund wordt, terwijl ik versie 6 gebruik.

Amaldo

Ik maak van deze vraag "Opgelost " omdat ik nu hetzelfde vraag al in nog een lopende vraag.

Amaldo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan