Norton probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

esmejean

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2007
Hallo,
Bij het icoon van norman is starten verdwenen als je rechts drukt.
Daardoor kan ik norman niet aktiveren.Ook zie ik niet meer tot wanneer mijn
licentie loopt en wat de status is van update.Heb nochtans een backup gemaakt.

Laatst bewerkt:
Even voor alle zekerheid: een legale gekochte versie van Norton?

Sorry

Bij het stellen van vraag tipte in norton in maar het moest norman zijn:o

Maar dan alsnog dezelfde vraag, legale gekochte versie?

Ik zou Norman deinstalleren van Start --> Configuratiescherm --> Software en dan Norman opnieuw installeren.

Oke zal eens proberen en de versie van norman is legaal aangekocht.

Oke zal eens proberen en de versie van norman is legaal aangekocht.

Dan is dat denk ik de beste oplossing.
Succes!:thumb:

@ Ton52 en mrmusic, soms kan iets liggen aan een illegale versie maar vaak gewoon een slechte installatie of een andere fout.

maar hoe kan ik mijn norman activeren,heb nog altijd geen aanwijzing om hem te activeren.en vroeger wel.:confused:

Heb je Norman al opnieuw geinstalleerd ?

:D De aan vullen zou zijn.............het is jou/mijn gok, maar is dat de reden?.........daar is hij de enige die daar op kan antwoorden. :)

En dat antwoord wil ik graag geven uiteraard. Ik merk om mij heen maar al te vaak dat mensen met software-problemen bij me komen en dat dan blijkt dat de oorzaak ligt in fout gebruikte cracks, dubieuze bestanden die in een download zaten en dit soort dingen meer.
Met de betreffende PC hier op tafel is dat meestal snel vastgesteld, maar op afstand hier op het forum niet. En ik denk dat het zonde van een ieders tijd is om uit te gaan zoeken wat de oorzaak van een bepaald probleem is wanneer het blijkt te komen door een foute crack, serial en noem maar op.
Vandaar mijn vraag...

Ben ik met je eens, maar er is vaak een probleem te zien of het eventueel een illegale versie is, en vaker ligt het daar niet aan dan wel, maar ja..

Dank voor het antwoord, met een serial zal niet zo snel iets mis zijn, maar als je bestanden gaat vervangen of een patch, loop inderdaad het risico wel dat er problemen optreden.
Vanuit dat oogpunt bezien.............een logische en goede vraag.

Ik stelde de vraag omdat het toch af en toe een beetje moralistisch overkwam bij mij. :)

Dank voor het antwoord, met een serial zal niet zo snel iets mis zijn, maar als je bestanden gaat vervangen of een patch, loop inderdaad het risico wel dat er problemen optreden.
Vanuit dat oogpunt bezien.............een logische en goede vraag.

Ik stelde de vraag omdat het toch af en toe een beetje moralistisch overkwam bij mij. :)

Je moest de software op m'n pc eens zien;)

opgelost

Via norman heb ik het program norman repair kunnen downloaden.
Vervolgens de instrukties volgen en probleem opgelost.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan