MisterDennis
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 dec 2002
Momenteel gebruik ik een X aantal programma`s om mijn PC veilig en schoon te houden.
NAV 2003
Zone Alarm
Ad-aware
Spybot
spywareblaster
En nog enkele andere progjes om zo nu en dan te scannen en ordenen.
Nu komt er binnenkort een een 2e pc bij.
Daar gaan de mensen op die geen verstand van pc`s hebben en alles nog moeten leren, plus mijn broertje die chat, download en surft.
Ik was dus van plan om mede daarom een nieuw pakket te kopen waarvan alles in 1 zit.
Plus dat ik dat ook fijner vind werken.
Ik had Norton Security gezien, waar je gratis Ghost 10 bij krijgt voor slechts 69,95 euro.
Dat sprak mij wel aan.
Alleen vraag ik me af wat is verschil tussen Security en Utillities?
En wat doet, en hoe werkt Ghost precies?
Ja ik weet dat Ghost back ups maakt.
Maar als ik nu pc formateer, alle progs er op zet die ik hebben wil, en dan een back up maakt. Kan ik later bij een andere formateer sessie die back up maken en zo weer terug zetten en alles staat weer net zo? Of alleen bepaalde systeem delen ofzo? En back ups van muziek, films en documenten behoort ook tot de mogelijkheden. Maar dat kan ik nu toch ook zo op een cd of dvd zetten? Wat is het grote en duidelijke verschil dan?
Wie kan mij hier antwoorden op geven en eventuele andere VOOrdelen van deze programma`s?
Klachten zijn overal wel makkelijk te vinden
Alvast bedankt
NAV 2003
Zone Alarm
Ad-aware
Spybot
spywareblaster
En nog enkele andere progjes om zo nu en dan te scannen en ordenen.
Nu komt er binnenkort een een 2e pc bij.
Daar gaan de mensen op die geen verstand van pc`s hebben en alles nog moeten leren, plus mijn broertje die chat, download en surft.
Ik was dus van plan om mede daarom een nieuw pakket te kopen waarvan alles in 1 zit.
Plus dat ik dat ook fijner vind werken.
Ik had Norton Security gezien, waar je gratis Ghost 10 bij krijgt voor slechts 69,95 euro.
Dat sprak mij wel aan.
Alleen vraag ik me af wat is verschil tussen Security en Utillities?
En wat doet, en hoe werkt Ghost precies?
Ja ik weet dat Ghost back ups maakt.
Maar als ik nu pc formateer, alle progs er op zet die ik hebben wil, en dan een back up maakt. Kan ik later bij een andere formateer sessie die back up maken en zo weer terug zetten en alles staat weer net zo? Of alleen bepaalde systeem delen ofzo? En back ups van muziek, films en documenten behoort ook tot de mogelijkheden. Maar dat kan ik nu toch ook zo op een cd of dvd zetten? Wat is het grote en duidelijke verschil dan?
Wie kan mij hier antwoorden op geven en eventuele andere VOOrdelen van deze programma`s?
Klachten zijn overal wel makkelijk te vinden

Alvast bedankt