norton scant altijd uitgaande e-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Berichten
3.631
Ik had eerst norton internet security 2004 en nu heb ik versie 2005.

Echter de uitgaande e-mail wordt altijd gescand ook wanneer ik deze optie uitzet.

Daar ik vaak grootte bestanden verzend duurt dit scannen nogal lang.

Weet iemand hier een oplossing voor ?
 
Nee dat was het niet, maar heb het wel gevonden.

Hier de oplossing :

Het betreft een "bug" in het porgramma dat er nog steeds een
voortgangsindicator voor Email Scan wordt weergegeven, terwijl de functie
"Uitgaande email scannen" is uitgeschakeld.
Er wordt niet effectief gescand; enkel de incicator verschijnt nog
steeds. Dit kunt U als volgt verhelpen:

Open Norton Internet Security 2005
- Selecteer de functie "AntiSpam" en klik op "Zelftraining"
- Schakel deze optie uit met de knop rechts in het witte kader
- Klik op "Opties" en selecteer "Norton Internet Security"
- Selecteer het tabblad "Email"
- Haal het vinkje weg bij "Voortgangsindicator" en klik op "OK"
- Klik nogmaals op "Opties" en selecteer "Norton AntiVirus"
- Klik op "Email" (onder "Internet") en selecteer "Geavanceerd"
- Haal het vinkje weg bij "Voortgangsindicator weergeven bij het
verzenden van email" en klik op "OK"
 
Bedankt voor het melden van de oplossing, schijnen wel meer bugs in de Norton versies 2005 te zitten. :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan