norton serial probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb een grondige format gedaan zelfs met floppy format c: daarna met de cdrom van xp nog eens snel.(ik heb ook al meegemaakt als je snel formatteerd er soms mappen blijven staan laatst nog bij mijn broer stont er gewoon alles nog bij programma files )

maar nu even terug naar norton ,misschien niet onbelangrijk is dat tijdens de instal de pc twee maal vastliep dit lag niet aan norton maar aan een extern toetsenbord aangesloten op mijn laptop ( dit toetsenbord laat de pc vastlopen van het moment ik de cijfers wil intijpen ) na dit allemaal gelezen hebben zou dat dus de fout wel eens kunnen zijn , wel raar dan toch dat ik er wel terug mijn norton 2004 op heb kunnen zetten

allemaal al hard bedankt
johnny

Probeer het nog eens met een grondige schoonmaak.
Wel voorzichtig he!
Als het mij met een volle schijf lukt, waarom jou dan niet met een bijna lege.

lukt niet !!

krijg telkens na het verbinden met server het bericht dat er een probleem is met de serial key kan dan op een link klikken en daar staat dat ik waarschijnlijk het slachtoffer ben van software piraterij en illegale software heb aangeschaft

dit is zeker niet het geval cd komt uit doosje dat mooi nog in de plastieke verpakking zat en de eerste keer lukte het dus wel

heb nu een brief met heel de uitleg naar hen gestuurd
wacht nu op resultaat

heeft niets te maken met achter gebleven rommel van norton want heb opnieuw geformatteert ging nog niet dan op een andere nieuwe pc geprobeert van een vriend waar nog geen norton opgestaan heeft en krijg telkens de zelfde zever dat er een probleem is met de key

pfff koop niets meer ik haal het int vervolg illegaal vant net

:cool: Eerlijkheid loont niet blijkbaar :p
Mocht het lang duren voordat je antwoord krijgt dan heb ik nog wel een oplossing voor je.

ik hoop dat ze snel antwoorden , ben er nu al verschillende dagen men vrijetijd mee aant verprutsen (ben echt boos)

toch bedankt voor jullie reacties

dit heb ik als antwoord gekregen ( versta wel niet zo goed engels maar denk dat het wel opgelost is , heb het nog niet geprobeerd omdat er nu terug norton 2004 opstaat en goed werkt )

Greetings ,

Thank you for contacting us concerning the problems you have encountered with your product key code. We have reset your product key code for you. Please visit the following website: service.symantec.com/dc, and follow the directions provided.

Please feel free to contact us again should you have any other questions.

We look forward to continuing to serve you as one of our valued customers and hope to make your cyber experience as safe and enjoyable as possible. Thanks again.

Sincerely,
Keycode Support
Symantec

ojaa wel even bij zeggen dat er wel meer mailtjes verstuurd waren en dit het laatste was met de oplossing,ik had ook mijn norton doosje met cd en het hoesje met gele serial key ingescant en met bijlage naar hen verstuurd (samen men aankoop bewijs)

;)

Tsjonge jonge. Heel wat werk.
Hoe lang heb je er totaal op moeten wachten?
In de tussentijd had je al het halve internet op je pc kunnen hebben :D

tja je hebt gelijk maar ja tis toch opgelost

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan