Norton start niet op

• Onderwerp starter Onderwerp starter momo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

momo

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2001
wie o wie kan mij helpen,
ik heb net mijn pc opnieuw opgestart en nu doet norton internetsecurity het niet meer alles staat uit en ik kan het ook niet meer aanzetten omdat ik hier niet bevoegd toe ben volgens norton??????????Ik heb hem al 3 keer opnieuw opgestart maar hij blijft het niet doen.
Ik heb xp ohja het is nis 2004

Ik heb de titel van je vraag aangepast aangezien helllllup!!! zo weinig zegt over je probleem

probeer eens een systeemherstel naar een paar dagen terug toen je dit nog niet had.

gelukkig het is opgelost, ik denk zelf dat het komt doordat ik gisteravond servicepack2 heb geinstald want nero 6 deed het ook niet meer en aangezien ik het bericht op jullie home dus zag toen ik hier had ingelogd heb ik deze verwijderd en norton opnieuw geinstalleerd die doet het nu dus weer nero 6 moet ik er nog opnieuw opzetten want ook bij dat programma kreeg ik foutmeldingen. erg leuk zo'n update van windows :-(
Ik was te ongeduldig om je antwoord te proberen want ik kon helemaal niet meer internetten dus heb het maar anders aangepakt en alles er af gegooit.
toch bedankt voor de moeite
Barbara

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan