Norton System Works en Kaspersky

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Het is weer eens zover. Ik wilde solo Norton Goback (=onderdeel van NSW) er op zetten ivm met structureel falen van systeemherstel (kennelijk alleen bij mij), heb uiteraard NAV er vanaf gevinkt ivm het feit dat ik Kaspersky Internet Security 6.0 heb draaien, maar de rest laten staan, ook al heb ik het niet nodig en is de inhoud daarvan maar matig interessant. Wat gebeurt er tot mijn stomme verbazing?? Vrijwel alle functies van Kaspersky gaan in de ******, overal staat zo 'n beetje failure achter omdat Norton wel en Kaspersky kennelijk geen bedreigingen is tegengekomen en daar kennelijk falen van Kaspersky inziet.. Nog erger dan bij NAV die ook overal en alles een bedreiging inziet waardoor het mi een onbruikbare AV prog wordt (graag geen discussie hierover maar denkt u het uwe ervan), en vermoedelijk komt dit door het onderdeel Norton Protection Center dat ook overal spoken ziet. Heeft iemand ervaring met die combinatie?? Ik zal Norton eraf halen en eens kijken wat er gebeurt. Zal vermoedelijk ook Kaspersky moeten herinstalleren. Wat jammer toch dat Symantec met zijn zogenaamde beveiligingsprogramma's heel vaak veel te ver doorschiet, het begon allemaal zo mooi.
Vroeger kon je Go-Back ook apart kopen, kan niet meer dacht ik??
 

Bijlagen

  • failure.jpg
    failure.jpg
    23,1 KB · Weergaven: 21
Jozo zei:
En de vraag is ???

Ik moest zelf ook even zoeken:eek: , maar hij staat er wel degelijk. >Heeft iemand ervaring met deze combinatie?<

Ik hoop natuurlijk op een herkenning van dit probleem bij anderen en nog meer op een antwoord op de vraag of het oplosbaar is of dat de progs, toch onverenigbaar zijn met elkaar. Jammer dat GoBack niet meer apart te verkrijgen is trouwens. Vind ik toch beter dan Systeem herstel (vooral betrouwbaarder want systeem herstel laat het op een of andere manier bij mij altijd afweten en ben er nog steeds niet achter waar dat door komt)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan