Norton Systemworks 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

P@sbeer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 nov 2001
Na installatie van NSW 2003 wordt alles geinstalleerd, maar na de laatste keer opstarten, is er geen Norton Antivirus meer aanwezig(ook de updates zitten er op) :(
de computer kan na dat moment geen contact meer met het internet vinden en outlook doet het ook niet meer. De comp wordt zo traag als dikke *****(poep). Ook blauwe schermen zijn niet van de lucht. Na de-installeren via de veiligemodus kan ik weer internetten, en ook Outlook zal het weer doen.

is er een oplossing voor om dit wel goed te krijgen, ik werk met ME

overigens mijn eerste eind datum was 06-03-2004, en na zoeken en verwijderen van bestanden via zoeken 10-03-2004:thumb:

Norton wil ook nog wel eens problemen geven als er virussen op de pc zitten.
Ben je daar zeker van?

nee geen virus, in ieder geval niet herkend door NAV,
het vreemde hij heeft het gedaan(Alles gescand met 2003) en daarna is er iets verwijdert in de Norton prullebak (was niet belangrijk) en sindsdien heb ik dit probleem

ik kijk ook nog wel ff op housecall

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
hoi Saldos

resultaat : Results of Virus Detection Scan
33323 files scanned, 0 file(s) infected.
No viruses were detected in memory.

probeer m ff deinstall en daarna install, je hoort nog

Sluit bij het installeren alle programma's af die op de achtergrond draaien. Dat kun ej doen door op ALT-CTRL-DEL te drukken en laat dan alleen explorer erin staan. De rest mag allemaal op "taak beeindigen" gezet worden.

en bedankt, Saldos, hij draait nu weer, en voor hoe lang, ik heb wat meer vertrouwen;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan