norton systemworks 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

rene02

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2008
datum van virus definitions is verlopen(16-01-2008)live update staat aan moet nu live updaten dit lukt,echter datum en melding(! need your attention)blijft erin staan,nog een keer live updaten helpt niet.licentie loopt t/m 24-10-2008.
iemand enig idee?
b.v.d.

Mijn ervaring is dat je via de helpfunctie met een mailtje naar symantec snel wordt geholpen aan de goede oplossing.
Wel duidelijk het probleem omschrijven,
succes

Komt vaker voor bij Norton dat Live update gek gaat doen zoals jij omschrijft.

Je zou kunnen overwegen om Norton te deinstalleren en weer opnieuw te installen....maar, deinstallatie geeft ook vaak problemen (XP), maar symantec heeft verwijdertooltjes op z'n website staan die dit voor jouw kunnen doen na deinstallatie.

Je kunt natuurlijk ook het advies van adnieuwenhuizen opvolgen, wat jij wilt:D

datum van virus definitions is verlopen(16-01-2008)live update staat aan moet nu live updaten dit lukt,echter datum en melding(! need your attention)blijft erin staan,nog een keer live updaten helpt niet.licentie loopt t/m 24-10-2008.
iemand enig idee?
b.v.d.

beste rene,
ik heb hetzelfde probleem met norton (virusdef.is verlopen) hoe heb jij dit probleem opgelost? via de website van symantec lukt het mij niet om een email naar symantec te sturen voor de oplossing. heb jij nog advies?
met vriendelijk groet
dick van amsterdam

probleem norton

hallo ik heb via de website het chatprogramma gedownload(gratis)en via de operator is het probleem opgelost,binnen 10 min.het duurde wel even voor ik aan de beurt was maar was de moeite wel waard.
ik hoop dat de info. de moeite waard is,zo niet hoor ik het wel.SUCCES!

beste reneO2,
bedankt voor je reactie.het lukt mij echter niet om naar het chatprogramma te gaan bij symantec.
ziu je mij de diverse stappen noemen doe ik moet nemen om bij de juiste site uit te komen voor het gratis downloaden van het chatprogramma.Misschien op je er een speciale link voor waar ik het e.e.a. snel kan vinden.
bij voorbaat mijn dank

norton chat

beste dick,je gaat naar www.symantec.nl dan klik je norton aan dan ga je naar ondersteuning daar kies je klantenservice en dan wijst het voor zich.De chatservice is beschikbaar van ma t/m vrij van 09.00 t/m 16.00 uur.
succes,gr.rene.

beste rene
heel hartelijk dank voor je snelle reactie. Ik las dat je kon chatten van 09'.00 - 16.00 uur.
dat wordt lastig voor me daar ik werk overdag, mijn vraag is dan ook, is het mogelijk dat jij me kan vertellen wat je moet doen om het probleem op te lossen, aangezien jij al gepraat heb met symantec. en die jou e.e.a.uitgelegt hebben.
Misschien gaat het niet zo makkelijk om dat te doen, maar ja ik probeer het toch maar.
gr
dick van amsterdam

norton

beste dick ,dit was voor mij de oplossing:ga naar http://securityresponse.symantec.com/avcenter/download/pages/DU-N95.html en klik op die pagina het bestand onder de 2e gele regel met de naam 20080207-019-i32.exe dit download je en voer je uit.start de computer opnieuw op en voer via norton een gewone liveupdate uit,sluit het norton programma en open het opnieuw,dan moet het goed zijn.
dit was voor mij de oplossing voor het probleem ik werk met NORTON 2004 SYSTEMWORK PRO.
ik hoop dat dit voor jou ook de oplossing is.
gr .RENE

Omdat Dick niet heeft gereageerd op je duidelijke antwoord bedank ik je maar langs deze weg voor je heldere uiteenzetting om het probleem op te lossen..:p

Zou als ik jouw was maar zo snel mogelijk voor NOD32 gaan!

probleem norton

bedankt voor je reactie,ik denk dat ik ook wel overga op nod 32 hoor er alleen maar goede dingen over.
gr.RENE

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan