norton update lukt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter rhcp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rhcp

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2004
De installatie van Norton update lukt niet. Op de één of andere manier wordt de installatie afgebroken.
Ik heb geprobeerd om de installatie zonder firewall uit te voeren, heeft ook niets opgeleverd.
Hebben jullie suggesties?

Bedankt.

Bijlagen

• norton.jpg
    norton.jpg
    59,7 KB · Weergaven: 102
Wat lukt er niet dan? Ik zie niks geks in je bijlage!!

Alleen dat je de virusdefenities moet updaten.

Dat klopt, maar de virusdefinities worden sinds 17 november niet bijgewerkt. Daar blijft hij maar op staan ook al update ik hem meerdere keren. Er blijft één virusdefinitie niet te installeren

Nee geen foutmelding, ziet er allemaal goed uit. In de log van Symantic zie ik evenwel dat sinds oktober niet meer automatisch gescand wordt, terwijl ik dat wel heb ingesteld. Zou het iets met een instelling van mijn firewall te maken kunnen hebben (Zone alarm) of service pack II van windows XP?

Drie opties.

1. Programma eraf gooien en opnieuw erop zetten. Geeft Zone Alarm wel toestemming aan Norton?

2. Live Update er opnieuw opzetten.

3. Even op saldos wachten!

Zone Alarm geeft toestemming, dus dar lijkt het probleem niet te zijn.

Hoe haal ik de updates van de pc af zonder dat ik symantic helemaal verwijder?

Doe eerst de scan maar, wie weet lost het zichzelf daarna weer op.:)

Live Update kan je zo weer terug zetten. HIER haal je hem. Kijk wel eerst of hij inderdaad uit je lijst net software is.

hallo,
ik heb de virusscanner maar op nieuw geinstalleerd.
maar bij 1 update update hij hem niet.
dit is de melding:

Windows XP 5.1.2600 Service Pack 2

Common Client Core 1.0.2

De update van LiveUpdate kan niet worden voltooid.

Neem contact op met de afdeling voor technische ondersteuning en geef alle informatie door die op het scherm wordt weergegeven.
Ga voor contactgegevens naar Help->Technische ondersteuning in uw Symantec-product.

Onderstaande bestanden zijn niet bijgewerkt door LiveUpdate:
-----------------------------------
Bestand: C:\PROGRA~1\COMMON~1\SYMANT~1\ccWebWnd.dl^
238712 Bytes 7/14/2004 22:18:08 v103.0.0.83.

Die Common Client heb je ook niet echt nodig. Deze fixt enkele bugs als die er zijn. Ik heb dat ook wel eens gehad. Na verloop van tijd gaat die update vanzelf weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan