norton update niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kunnen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 sep 2004
Berichten
2
Hoi allemaal,

Mijn norton wil geupdate worden, normaliter gebeurde dat altijd automatisch. Als ik de update ophaal, zegt hij dat de updates geinstalleerd zijn, maar even later vraagt norton weer om de virusdefinities bij te werken en zo gaat dat maar door. Waar kan dit aan liggen?

Jacobina Kunnen
 
welke versie en is het een "legale' ?
 
Norton update ook niet

Ik heb hetzelfde probleem. Reeds een drietal maanden (khad net mijn abo vernieuwd) zegt Norton dat ik moet updaten. Als ik dat doe, begint hij er wel aan (maar supersnel op 5 sec alles gedownload terwijl dit normaal toch wat langer duurde hoor) en in orde. Maar uiteindelijk blijkt dat ik niet zou hebben geupdate ( en dat geloof ik ook ) Wel is het zo dat Internet Security door mijn eigen domme fout niet meer werkt (want ik had alle internetverkeer geblokkeerd -verkeerd knopje geklikt) maar die antivirus werkte wel nog even, tot nu al en tijdje. (zeg het maar als extraatje hoor) Gelukkig had ik nog Bitdefender maar ja wel jammer van dat abo-geld...

Mocht er iemand iets weten? O ja heb wel eens zoiets gehad (gekenmerkt als threat door bitdefender) te maken met mijn Norton (in Norton mappen) dat eindigde op KILL_exe of _CHE dat is nu wel verwijderd enzo maar zou dit een virus kunnen geweest zijn of was dat deel van een Norton tool? Maar ik dacht dat het vooral door de 2 antivirusscanners was die conflicten gaven. Misschien was het dat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan