norton update probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarvo

Meubilair
Lid geworden
23 apr 2001
Beste mede-helpmijer's,

Bij mijn buren zit ik met het probleem dat Norton geen common file update meer doet, want tijdens het updaten krijg ik een foutmelding waarin staat omschreven dat zo een beetje alle up te daten bestanden niet bijgewerkt kunnen worden. met als gevolg dat de automatische virusscan en emailscan uitgeschakeld is. Achter emailsacan staat error en autoprotect is uitgeschakeld, de firewall is volledig uitgeschakeld. Dit alles is niet meer in te schakelen en ik krijg een melding dat eerst de redirector geupdated moet worden voordat de rest geupdated kan worden.
Ik zit met mijn handen in het haar, want geen enkele oplossing lijkt te werken.... wie kent dit probleem en wie weet hoe het opgelost kan worden....?????

Laatst bewerkt:
Was het maar zo.... ik heb al verschillende keren NIS verwijderd, het register schoongemaakt en de removaltool van symantec gebruikt en opnieuw geprobeerd te installeren en te updaten. De fout blijft er dus in zitten, ook als ik firewall en NAV apart installeer, dus het ligt niet aan een verrotte versie van NIS....

Housecall ben ik uiteraard al geweest, niks gevonden...

Terug gaan naar een ander punt lukt niet, want XP is er van overtuigd dat er niets gewijzigd is en weigert te herstellen....

Wat zou kunnen, is dat laatst de XP volledig is geupdated en dat daar iets in conflict is geraakt met norton, waardoor dat niet meer lekker werkt...

Huidige actieplan is dan ook windhoos er af gooien, alles nog eens opnieuw installeren en niet updaten zolang alles nog werkt....

De stappen omschreven in bovenstaand bericht hebben namelijk ook niet mogen helpen, dus kan ik er van uit gaan dat het probleem bij windows ligt en niet bij symantec :(

Bedankt Bill, slaap lekker :p

Kan het met de activatie te maken hebben?

Nee, ik heb zelf het probleem namelijk niet, wat wel binnen mijn verwachtingen zou liggen... snappie? :evil:

Ik ga morgen weer lekker hobbiën in ruil voor een bord warm eten voor het hele gezin hihihi :D

Geplaatst door Sarvo
Wat zou kunnen, is dat laatst de XP volledig is geupdated en dat daar iets in conflict is geraakt met norton
Voordat je Windows er volledig af gaat halen.
Kijk eens of het helpt eerst de WinXP updates(hotfix) te uninstallen.
Eventueel daarna een regcleaner draaien.

Geplaatst door Sarvo
Nee, ik heb zelf het probleem namelijk niet, wat wel binnen mijn verwachtingen zou liggen... snappie? :evil:

Ik ga morgen weer lekker hobbiën in ruil voor een bord warm eten voor het hele gezin hihihi :D

snappum :D
nou ja succes, we horen het graag.
greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan