En de live update def's zijn inmiddels weer vernieuwd
En persoonlijk vind ik die Intelligent Updater updates onzin omdat iedere dag te gaan lopen doen, want dat is de rate waar op ze worden uitgegeven, als je nu virus hebt wat nog niet gedetect word of je hebt een vermoeden dan is het idd een kleine moeite.
Maar voor de rest zie ik het nut er niet zo van in, bij grote uitbraken worden idd zoals gezina al zei altijd meteen de auto defs bij gewerkt.
Dan heb je ook nog de MKB bedrijven waar voor ze wel handig zijn om te updaten, in 1 keer met 1 file.
Maar goed voor mensen die het leuk vinden moeten het vooral doen
Trouwens der is maar 1 ding wat ik echt niet snap (nu we toch bezig zijn

)
Der loopt ook ergens een topic hier op dit forum "Nav updates ofzo" Dat gaat echt helemaal nergens over, elke dag worden die dingen geupdate dus als je daar blij van word dan bookmark je die page en dan kijk je elke dag even
browser openen, is 1 klik book mark klikken is 2 klikjes verder, en je ziet het meteen. Dat is toch altijd nog een stuk sneller dan eerst opzoeken op het forum, naar beneden scrollen en dan kijken.
Sugestie waar het wel handig voor zou zijn is bv Adaware update bestanden, die komen heel onregelmatig uit en je moet echt op het knopje drukken om te zien of ze er zijn, ze komen niet van zelf binnen dus als je daar nu een topic voor hebt, dat snap ik dan nog wel
just my two cents