Norton updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbie1980

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2007
Hallo,

ik heb een licentie voor 3 PC's van Norton 360.
Nu is deze verlopen over 4 dagen.
Ik heb Norton verwijderd en daarna opnieuw geinstalleerd hij geeft alleen nog steeds 4 dagen aan. Hoe kan dat?
Komt dat om dat ik via configuaratie->software verwijderen niet alles verwijdert heb?

Hoe kan ik dit oplossen?

Gr
Rob

Je Norton-Anti-virus is slechts één jaar geldig, ook al heb je het slechts op één pc geïnstalleerd. Als je terug beveiligd wilt zijn zul je een nieuwe versie moeten kopen.

of de licentie moeten verlengen!
Norton verwijderen gaat niet zo maar hieris een speciaal NORTON verwijder programma nodig.
Je wilt niet weten wat waar allemaal verstopt wordt bij het installeren.
grtz gerrit

Bedankt allemaal.
Kan ik daarna eigenlijk weer opnieuw dezelfde installeren?

Nee. Je zult ofwel online je licentie moeten verlengen, of bij je pc-handelaar een nieuwe versie moeten kopen. Gratis kom je er bij Norton niet van af.

Wil je toch gratis beschermd worden?
Download
AVG Anti-Virus

het is ook niet gratis, ik heb de originele cd ;-)
Maar onthoudt hij het IP dan?

vroeger kon dat toch wel of vergis ik me nu?

Ja, oké, je hebt de originele cd gekocht, een jaar geleden. Dat wil zeggen dat je nu ofwel een nieuwe moet kopen of de licentie moet verlengen. Zo simpel is dat.
Dat heeft niets met het IP te maken, je krijgt hetzelfde bericht, ook al installeer je dit nu op een andere pc. Het is verlopen, en zo is het al altijd gegaan.

Laatst bewerkt:
Boh hey!

Heeft inderdaad niets met het IP te maken.
Kijk je koopt een Licence key (productsleutel)
Wanneer je die voor het eerst activeert begint het jaar abonnement af te lopen.

Als je hem weer herinstalleert dan pakt hij weer de zelfde productkey en is hij nog steeds dat bepaalt aantal dagen geldig. Ookal installeer je hem op een nieuwe pc waar nog nooit Norton op heeft gezeten, dan nog zodra je je sleutel gebruikt geeft hij wederom het zelfde abonnement weer.

Zelfde als met autobanden. Die hebben gewoon een bepaalde levensduur. en als ze op zijn zijn ze op! Je kunt ze zovaak verwisselen als je wil, Als je ze op je auto zet zijn de banden nog steeds kaal :p

Voor de link naar de Upgrade pagina klik hier

Deze zijn goedkoper dan de volledig nieuwe versies.

Succes V.K.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan