norton utilities werkt niet meer!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Veke
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Veke

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2004
Hoi,

Ik heb een raar probleem!
Plots werkt mijn Norton Utilities 2005 en Firewall niet meer. Wat ik ook probeer, ik krijg niks in gang en hij start dus ook helemaal niet op. Ik heb ook getracht hem te desinstalleren en er een andere virusscanner op te plaatsen maar zelfs dat leukt niet!
Wat nu? Ik durf uiteraard niet meer naar Outlook Express gaan want ik ben niet beschermd!
HELP!:confused:

Heb je Xp opstarten via F8 , en dan laatst bekend werkende
kijk eens of dat lukt.

Hoi Bandit,

Heb het geprobeerd maar het haalt niks uit, wat nu?

Probeer eens Norton te installeren ,Gewoon er over hen zetten!!

Ik zie dat je twee progr. van norton hebt lopen, waar alle bij een virusscanner in hebt lopen.
dus je moet ze eerst beide deinstalleren en dan een voor een opstarten, (nsw en firerwall).

Laatst bewerkt:
Is hier een worm? Ik zie jouw antwoord drie keer?
Hoe dan ook, het probleem is juist dat ik niet kàn deïnstalleren! Ook heb ik al geprobeerd er een gratis virusscanner op te plaatsen (Kasparov of zoiets) maar die werkt dan ook niet. Ik zit dus muurvast.
Wat kan ik nu nog doen?:8-0:

Hallo?

Ik ben er ondertussen in geslaagd om alvast avast:) te installeren, dus ik ben (hopelijk) terug beschermd.
Maar ik kan nog steeds mijn Norton System Works niet deïnstalleren. Op de "normale" manier gaat dat niet. is er geen truucje om die rotzooi eraf te halen en opnieuw te installeren???

A(l)vast bedankt!:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan