norton verlengen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nhensen

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2006
Hallo! Vorig jaar juni heb ik Norton Antivirus 2005 gekocht. Nu krijg ik de melding dat het abbonnement over enkele dagen verloopt. Wat moet ik nu doen? Ik weet dat ik kan verlengen en dat kost dan ongeveer E 40,- maar zijn er ook andere mogelijkheden? Ik hoop dat iemand me kan helpen! Alvast bedankt!

Je kan een ander antivirusprogramma nemen.

Betaald: Nod32, Bitdefender, KasperSky en er zijn er meer.

Ze zijn er echter ook gratis:
AVG Free of Avast Home Edition

Andere mogelijkheden om te verlengen? Nee, als je het legaal wilt doen niet.
Wel kan je een freeware viruscanner nemen die totaal niet onderdoet voor Norton.
Neem bijvoorbeeld Avast of AVG.:thumb:

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de snelle reacties!

Dus die gratis anti-virus is even goed als Norton?

Moet ik die andere Antivirus gewoon downloaden?
Moet ik dan eerst Norton eraf gooien, of moet ik dat pas doen als ik een andere Antivirus heb gedownload?

Er werden meerdere gratis Antivirus programma's genoemd; welke raden jullie aan?

Alvast bedankt!

nhensen zei:
Hallo! Vorig jaar juni heb ik Norton Antivirus 2005 gekocht. Nu krijg ik de melding dat het abbonnement over enkele dagen verloopt. Wat moet ik nu doen? Ik weet dat ik kan verlengen en dat kost dan ongeveer E 40,- maar zijn er ook andere mogelijkheden? Ik hoop dat iemand me kan helpen! Alvast bedankt!

[Mod edit]Hier doen we op Helpmij dus niet aan mee[/Mod edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor iedereen zal dit wel goed te begrijpen zijn...maar voor mij niet :o

[Mod edit]Jij begrijpt het niet, sommige mischien wel, maar Helpmij is daar niet voor geschikt.[/Mod edit]

Alvast bedankt!

Dit is mijn advies: Avast erop zetten (Gratis versie). zie advies rve123.
Ik heb Norton wel betaald (tot maart 2007) en heb Norton uitgeschakeld.
Nu gebruik ik Avast met ZoneAlarm en controleer regelmatig op spyware enz.
Handige tip: surf veilig!
Ik vind de tip van suicide niet correct...en niet duidelijk.

Laatst bewerkt:
Oke, dan ga ik Avast op mijn pc zetten.

Nog even een vraagje: welke is beter, Avast viruscleaner of Avast Home Edition.
Ik denk de 2e, maar wil iemand me dit nog even laten weten?

Groetjes!

En moet ik dan eerst Norton eraf gooien voordat ik Avast erop ga zetten of niet?
Of kan ik Norton gewoon op mijn pc laten staan en moet ik Norton gewoon uitschakelen?

Bedankt!

Norton eerst helemaal verwijderen:
Buffy zei:
Verwijder eerst Norton via configuratiescherm > software.
Laat daarna even een verwijdertool van Symantec draaien, let erop dat je de instructies voor de juiste versie volgt:

Volledig verwijderen Norton AntiVirus 2003 en ouder: http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.nsf/docid/2001092114452606
Volledig verwijderen Norton Internet Security 2003 en ouder: http://service1.symantec.com/SUPPOR...sf&view=docid&dtype=&prod=&ver=&osv=&osv_lvl=
Volledig verwijderen Norton 2004/2005/2006 (zowel NAV als NIS): http://service1.symantec.com/SUPPOR...sf&view=docid&dtype=&prod=&ver=&osv=&osv_lvl=

Avast Home Edition is de virusscanner. Die ander is geen complete scannen.

Oke, dus Avast Home Edition ga ik er op zetten.
Norton eraf gooien of niet?
Moet dit voordat ik Avast erop heb gezegd?

Eerst Norton eraf ja. Anders is er kans op conflicten waardoor de computer (erg) traag wordt.

Oke bedankt!

Avast is dus 100 % zeker even 'goed' als Norton??

nhensen zei:
Oke bedankt!

Avast is dus 100 % zeker even 'goed' als Norton??
Ze zijn allebei goed.

Het grote voordeel bij Avast is dat die Nederlands is en gemakkelijker te bedienen. Avast gebruikt ook minder geheugen waardoor de computer ook iets sneller zal zijn.

werk ook met avast werk goed je kan hem eerst een poosje gebruiken en dan even registreeren kost niets

suk 6 wim

RONNIEBOY zei:
Ik vind de tip van suicide niet correct...en niet duidelijk.

Ik zie dat die tip er uit is gehaald! Prima. Over de betrouwbaarheid van scanners gesproken...
Doe geen gekke dingen op internet. Het lijkt mij dat iedere virusscanner nooit 100% kan zijn, omdat makers van virussen sneller zijn, dan de mensen die ervoor zorgen dat wij weer veilig zijn.

Het valt mij op dat Suicide vaker in zijn topics aanzet tot het illegaal verkrijgen van software en dergelijke.
Ik zal dit met het bestuur opnemen.
Leek mij eerlijk om dit even te vermelden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan