Norton verwijderen foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superspinnie

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Berichten
821
Ik heb in Norton een melding gekregen die gaat over een interne fout..dus ik dacht opnieuw instaleren. Dit wil echter ook niet. Als hij wil beginnen met de procedure krijg ik deze foutmelding

(bijlage)

Greetz Vinnie
 
Norton moet je verwijderen met de tool van symantec zelf.

Deze staat op hun site.
 
Je had Norton er nooit op moeten zetten. Je kunt hem er beter opnieuw opzetten, dan krijg je dewindow repair of remove of heb je dat al??
 
Zal wel moeite geven Registers schoonmaken en dan in veilige modus de boel eraf pleuren in de verkenner als het niet goedschiks gaat...via je normale weg
 
ik zit met het zelfde probleem ongeveer ik krijg die nav 2004 er ook niet af en terug op:(
 
bedankt ,maar deze Problem Case is een DELL en hij doet zéér regelmatig freaky en onwijs koppig nu besloot hij na 5dagen dat hij toch wou ingaan op unninstall request via configg.,softw.,etc hééél raar toch, maar inieder geval toch bedankt voor snelle reactie ,jullie zullen geregeld mijn naam nog wel opmerken in eendezer forums want weet je ik en mijn dell hebben regelmatig een MENINGSVERSCHIL;) grts xxx
 
Geplaatst door carmareno
bedankt ,maar deze Problem Case is een DELL en hij doet zéér regelmatig freaky en onwijs koppig nu besloot hij na 5dagen dat hij toch wou ingaan op unninstall request via configg.,softw.,etc hééél raar toch, maar inieder geval toch bedankt voor snelle reactie ,jullie zullen geregeld mijn naam nog wel opmerken in eendezer forums want weet je ik en mijn dell hebben regelmatig een MENINGSVERSCHIL;) grts xxx

Inderdaad kunnen voorgebakken pc's wel eens lastig doen met bepaalde software, maar gelukkig opgelost. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan