Norton verwijderen is onmogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rozay

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2012
Berichten
34
Hallo gebruikers van Helpmij.nl,

Ik probeer al sinds gisteren Norton Internet Security te verwijderen, wat niet lukt. Ik heb anderhalve maand geleden namelijk een nieuwe pc aangeschaft waar Norton bij zit, ik heb er veel klachten over, soms kan ik geen software downloaden, en als ik Norton dan in stille modus zet dan kan ik het wel (via het icoontje rechtsbeneden wat er nu niet meer staat op een of ander manier dus kan ik niks meer downloaden?).

Ik besloot dus gisteren om Norton te verwijderen, ik heb het eerst gedaan via Revo Uninstaller, wat niet lukt want dan duurt het een eeuwigheid met intialiseren (gister om 22:30 begon ik ermee en om 23:00 heb ik het maar opgegeven). Daarna weer hetzelfde maar dan via Configuratiescherm en dan heb ik hetzelfde.

Norton verwijderen is onmogelijk nu, of weet iemand een oplossing?
Even voor de duidelijkheid:
Ik kan Norton niet in de stille modus zetten dus ook geen software meer installeren
En Norton deinstalleren lukt dus ook niet... :(

Ik raak hier erg gestrest van. Hopelijk weet iemand hoe ik dit toch kan fixen.

Specs Computer:
HP-Pavilion Desktop
3,4 GHz AMDprocessor (dual)
Windows 8


Edit: Vergeten te zeggen, ik kan Norton ook niet openen en kan via taakbeheer het proces niet beeindigen.
 
Laatst bewerkt:
Niemand heeft een idee hoe ik Norton tenminste kan uitschakelen zodat ik de uninstaller kan openen
 
Het helpt. Ik zie het icoontje van Norton rechtsbeneden en ik kan het programma downloaden, de uninstaller. Maar ik heb hem nu geopend en dan zie ik dit: niets wijst er op dat ik norton kan deleten? En als ik op Advanced klik ook niet..

Naamloos.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik zie dat je 2 antivirusprogramma's gebruikt, norton en ook avast :shocked:
Verwijder eerst avast en probeer dan opnieuw norton te verwijderen zoals voorheen oke?
laat ons weten wat er gebeurd?
succes
 
En als je norton via taakbeheer stopt en dan verwijdert, denk dat norton nog draait.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan