norton verwijderen

• Onderwerp starter Onderwerp starter jjw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Hoe verwijder ik Norton 2003 van het systeem, het staat niet aangegeven in het lijstje software en onder de opties van Norton heb je ook niet deze opties.

He Maikel, helaas staat op die site niet die removal tool, of ik kijk er overheen?

Ik kijk er niet overheen, helaas doet de link het niet naar de tool.
Lekker als je bij anderen zit.

Laatst bewerkt:
yes van schagen
die bedoelde ik :thumb:
jjw schreef Lekker als je bij anderen zit.

bij help mij zit je niet alleen :D :D
succes

ps. die tool stond er wel op hoor ;)

Laatst bewerkt:
Topper, dankjullie wel. Ik ga het proberen.

Nou helaas, als ik precies doe wat er op de Norton site staat werkt daarna Internet explorer niet meer en de mail programmas niet meer en om het nog leuker t emaken, als ik daarna norton 2004 setup opstart krijg in plaats van de melding, er is een oudere versie gevonden nu de melding er is een nieuwere versie gevonden.
Heel grppig, ook zo leuk is dat hij zuurt om de Admin account maar die mag ik alleen opstarten in de veilige modus, en in de veilige modus mag ik weer niets uninstalelen.
Leuk bedacht allemaal, nog ideeen.

Krijg je als je Windows opstart het aanmeldingsscherm?
Zo ja, druk daar twee keer op CTRL+ALT+DEL, als het goed is krijg je dan de mogelijkheid om als Administrator in te loggen.

Je wordt hier geadviseerd om de verwijdertool van Norton te gebuiken. De Rnav2003.
Misschien had je Norton Intenet Security op je PC staan. Je moet dan De Rnis gebruiken. Kan je hier vinden.

Ja dankjewel ik snap wat de bedoelling is, daar ligt het niet aan.
Als ik de verwijder tool gebruik voor zowel Internet security als de NAV verwijder tool, heeft hetzelfde effect.
Inloggen als Admin bij Windows Home editie gaat alleen maar als je opstart in veilige modus Crash, helaas wel, daarom is het zo lastig allemaal, de tool werkt wel in de veilige modus (admin) maar daarna start ik weer op in de gewone modus en dan doet ineens de helft het niet meer en krijg ik allerlij vreemde meldingen bij het instaleren van de norton NAV2004 versie.

Nu heb ik zelf geen XP-home, maar kun je met behulp van b.v. TweakUi de Administrator niet in je logonscreen tevoorschijn laten komen? Met Pro kan dat wel nl. Home weet ik ff niet, maar je kunt 't proberen.

dat zal wel lukken maar binnen in XP home is een account beveiliging gemaakt zodat je wat je ook doet alleen maar maar inloggen in de Admin onder de veilige modus, dit lukt ook wel maar dan kan ik niet doen wat zou moeten en dat is de boel verwijderen, dan wordt er namelijk gezegd dat dit alleen mag onder normaal inloggen, als ik dat dan doe en probeer weer de boel te verwijderen dan wordt er weer gezegd dat dit alleen onder Admin account mag.
Lekker gedaan allemaal, nou moet ik zeggen dat die mensen met hun practige Dell pc toch al wel een hoop ellende hebben zins het beging dat ze nu gevraagd hebben er een andere windows versie op te zetten en dat gaan we dan waarschijnlijk ook maar doen.

en op de botte manier?
alles van norton/symantec verwijderen, inc. de registerverwijzingen(met bv regcleaner)

En na velen jaren heeft Norton nog steeds dit probleem, eenmaal geïnstalleerd dan is het verwijderen een doffe ellende, ook met de aangeboden norton removal tools. Er blijven toch componenten achter die voor "ellende" zorgen.

Ik ben maar gestopt met Norton en gebruik tegenwoordig een Apple machine, nergens geen last van.

Grtjs Jarno jjw

Wil je stoppen met zeer oude topics omhoog te kicken, ook al heb je deze zelf toen der tijd gestart. De topics zijn allang niet actueel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan