Norton Voortgangsindicator

Status
Niet open voor verdere reacties.

lowiek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jun 2005
Berichten
2
Bij het verzenden van een email bericht komt de Norton Antivirus voortgangsindicator meerdere keren te voorschijn. Het aantal van deze vearieert constant en in de indicator zie je de progressbar ipv op te tellen, aftellen.
Bij het uitschakelen van Norton personal firewall verdwijnenen de boxen en wordt de email verstuurd.

Ik heb al met diverse programma's een scan en clean gedaan van virussen, spyware, maar niets helpt.

Dit euvel manifesteert zich sinds een 2tal weken terwijl ervoor alles normaal werkte.

Iemand een idee ?
 
Ik snap je vraag niet helemaal maar ik begrijp dat je last hebt van de voortgansindicator. Deze komt tevoorschijn als je mail verstuurd en je de functie om uitgaande mail ook te scannen aan hebt staan. Ik vind dit persoonlijk een zeer overbodige functie (sommige niet) en heb het uitgezet (toen ik nog met Norton werkte) mischien ook een idee voor jou!
 
Het uitschakelen van de voortgangsindicator lost inderdaad het probleem op dat ik deze niet meer zie, maar de mail wordt nog steeds niet verstuurd.

De voortgangsindicatoren die ik zie, vermenigvuldigen zich vertikaal tot aan de top van het scherm en beginnen dan ernaast. Het blijven niet steeds hetzelfde aantal maar varieert voortdurend.
 
Dan zou ik Norton er maar eens helemaal afgooien en kijken wat er gebeurt. Vaak helpt een schone instalatie van Norton wel.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan