Norton vraagje?

Status
Niet open voor verdere reacties.

paling.vissen

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2002
Hallo Allemaal,

Ik heb sinds vorige week een nieuwe computer maar er is één dingetje wat mij irriteert.
en de firma die de computergebouwd heeft weet ook niet hoe dat op te lossen.

het volgende is er aan de hand.

Bij uitgaande e-mail scand Norton de e-mail, dat is zichtbaar door een klein pop-up schermpje die aan de rechterkant uit de taakbalk komt.

het probleem is dat het pop-up schermpje op de achtergrond uitgevoerd wordt ( dus het schuift achter de openstaande pagina's)
Omdat ik beroepshalve veel e-mails met een bijlage moet verzenden wil ik graag weten wanneer deze klaar is met verzenden.

Bij mijn oude computer met dezelfde versie van Norton gebeurde dat gewoon op de voorgrond.

hoogst waarschijnlijk staat er een vinkje nog niet goed maar ook de bouwers van deze computer hebben geen idee en zeggen dat ik hier maar aan moet wennen.

hebben jullie een idee??

groeten John

Standaard komt dat schermpje voor alles te staan.
Ik kan me niet voorstellen dat 'computerbouwers' zich zo met de instellingen gaan bezighouden.
Als je de opties even doorloopt, zo veel zijn het er niet, dan kom je er vast wel uit. Of jij het nou doet of ik ;)

heb al gezocht

Ik heb al gezocht

( ook met de bouwer die hem afleverde )
maar wij kunnen het allebei niet vinden.
dus daarom vraag ik het aan Helpmij.nl

Oke ga ik even zoeken voor je. Ik heb het pas nog gehad.

Advanced/Advanced email options/
display progres indicator.

Heb je daar een vinkje staan?

Als je NIS hebt kun je ook nog rechtsklikken op de firewall. Daar kun je vinkjes zetten bij tray en progress indicator.

Laatst bewerkt:
Ik mis een bericht. Goed doe ik het opnieuw

Je rechtsklikt op Norton Antivirus , kies dan voor options Norton Antivirus en kijk dan bij advanced.
(je zit nu bij mail opties. 1 keer daarop klikken en dan gaat de boel verder open en zie je advanced er onder staan)

Norton firewall als je die hebt van Norton heeft zelfs 2 keuzes op het laatste tabblad.

Laatst bewerkt:
volgens mij heb ik een andere versie

Hoi
,

bedankt dat je voor mij wil kijken .
maar volgens mij heb ik een andere versie.

er staat al alles aangevinkt.

kijk maar even op de bijlage.

Bijlagen

• geavanceerde e-mail opties.jpg
    geavanceerde e-mail opties.jpg
    54,1 KB · Weergaven: 23
Jij hebt de Hollandse, ik de Engelse maar het maakt niet uit. Dat zijn de vinkjes die je moet geven.
Lijkt me een foutje van het programma als je nu nog die irritante flapjes niet ziet :-) Ik wil die flap juist niet. Wel de voortgangsindicator in de taakbalk. Dat is toch voldoende? Krijg je die ook niet?
Dan zou ik het programma uninstallen en opnieuw doen.
Als Norton eenmaal verkeerd gaat........berg je maar.
Ik zit met een life update waarvan het vinkje steeds verdwijnt. Overnieuw installen is dan het enige.

opnieuw instaleren dan maar

volgens mij heb je gelijk.

opnieuw instaleren is het enige.

bedankt

Hij verschijnt wel Saldos maar achter de andere bewerkingen.

het probleem is dat het pop-up schermpje op de achtergrond uitgevoerd wordt ( dus het schuift achter de openstaande pagina's)

Geplaatst door Elisa
Hij verschijnt wel Saldos maar achter de andere bewerkingen.

Ja, dat weet ik. Dat staat toch ook in mijn artikel:

"In many cases the email scanning progress indicator is actually running but is behind the open email client software."

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan