norton website via openoffice

Status
Niet open voor verdere reacties.

André Klaver

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 jan 2002
Na mijn upgrade naar 8.1:
Links van Norton naar de website van Symantec probeert Openoffice uit te voeren. Erg onhandig. Hebben meer mensen dit probleem en wat is er aan te doen?

Volgens mij zal je je vraag toch iets duidelijker moeten stellen.

Het is namelijk heel normaal dat, wanneer je op een link klikt, deze uitgevoerd wordt, in alle windows versies.

Geen idee hoe het bij OO is maar in MS office wordt de pagina geopend wanneer je de control toets ingedrukt houdt bij klikken op een link in een document.

Wellicht wat duidelijker: Ik opende Norton en zag dat ik aan verlengen toe was. Klikte op "renewal" en toen kreeg ik een OpenOffice pagina met (onbruikbare) sitegegevens van Norton.

:) Ik weet niet of je deze link wat helpen kan :( ?? weet ook niet of bij jou die translate-link werkt, maar kijk even bij Norton Open Office html standaard probleem ..

KLIK -->> http://translate.google.nl/translat...=/search?q=norton+openoffice&biw=1904&bih=912

Of deze link ?? -->>http://translate.google.nl/translat...=norton+blocking+open+office&biw=1904&bih=912

Een korte citaat van Microsoft tip :

1)-Zorg voor de nieuwste versie van de Office van Norton AntiVirus plug-in die is beschikbaar via de Live Update optie site in uw Norton AntiVirus software.
2)- Methode 2: Schakel Norton AntiVirus Office plug-in
Voer deze methode alleen als u uw Norton AntiVirus software niet kan updaten via de Live Update-website.
Belangrijk Deze stappen kunnen het beveiligingsrisico vergroten. Deze stappen kunnen maken van de computer of netwerk kwetsbaarder voor aanvallen door kwaadwillende gebruikers of schadelijke software, zoals virussen. Microsoft adviseert het proces dat dit artikel wordt beschreven om programma's te laten werken zoals ze zijn bedoeld of om specifieke programmafuncties te implementeren. enz..enz..

Laatst bewerkt:
Bovenste link gaf houvast. Helaas.... het werkt niet. Dank voor de moeite.

Nou jaaaaa ........ nog maar eens geprobeerd en het werkt! :D

Laatst bewerkt door een moderator:
:d
ao3z9t.gif
:d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan