Norton werkt niet goed meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

charmedgirltjah

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
Berichten
27
Hallo allemaal, sinds woensdag werkt mijn norton antivirus niet helemaal meer naar behoren. Zo was hij woensdag niet eens op te starten, en toen ik mijn computer op donderdag opstartte, kwam er bij het tekentje van norten een rood kruis te staan i.p.v het welbekende groene vinkje. Als ik nu op Norton klik, staat er dat norton in gevaar is. Om precies te zijn, staat er bij de identiteit: In gevaar, Bescherming tegen phising: in gevaar. als ik met mijn muis op het teken in gevaar ga staan, dan zegt hij: Phising bescherming is uitgeschakeld. Schakel deze instelling in om frauduleuze websites te kunnen detecteren. zodra ik bij norton op herstellen druk, of op verhelpen bij het identiteit onderdeel, is hij bezig met het verhelpen. Dan zegt hij ineen dat er een fout is opgetreden en wordt afgesloten. Hierna kan ik norton ook niet meer openen op mijn computer, maar moet ik hem eerst opnieuw opstarten. Wat is nou het probleem??
Het spijt me als het een beetje onsamenhangend klinkt, en ik hoop dat iemand me kan helpen. Alvast bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan